Arka Gdynia odnowiła swój dotychczasowy kontrakt z marka Tyskie.
Jak poinformował klub Lotto Ekstraklasy w dalszym ciągu marka Tyskie pozostaje sponsorem Arki Gdynia. W ramach współpracy Tyskie zyskuje m.in. reklamę na stadionie a także sprzedaż w punktach gastronomicznych. Wciąż oferta punktów gastronomicznych zawierać będzie niskoprocentowe piwo marki Tyskie Jasne Lekkie 3,5%, Lech Shandy oraz Lech Free. Część ze sprzedaży napojów trafia na konto klubu.
Źródło: Arka Gdynia
Najnowsze
Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań
Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...
PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem
Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...
Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski
Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...