Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Andre Agassi z Lavazza

Andre Agassi już 10 lat nie gra zawodowo w tenisa, zawodnik mimo to powrócił przy okazji wielkoszlemowego US Open wraz z marką Lavazza.

Marka a także była gwiazda połączyły swoje siły do promocji nowych produktów oraz pomocy potrzebującym. Wspólne działania zakładają współprace przy okazji takich imprez tenisowych, jak Australian Open, Roland Garros, Wimbledon. Będą również realizowane na mniejszych imprezach regionalnych, takich jak np. Mercedes Cup w Niemczech, Rogers Cup w Toronto.

Początek współpracy przypadł na turniej US Open. Kampania promocyjna prowadzona jest za pomocą hasła „ImBack” oraz specjalnego spotu. Działania są również częścią akcji charytatywnej z fundacją Agasiego. Jeden dolar z każdej sprzedanej na US Open kawy trafi do fundacji tenisisty. Pieniądze w ten sposób uzbierane zostaną przeznaczone na program „Summer of Lifetime”.

 

Źródło: Wirtualne Media

Najnowsze

Andrzej Kraśnicki koordynatorem grupy CSEENOCs

Prezes PKOl Andrzej Kraśnicki został nowym koordynatorem grupy 18 Narodowych Komitetów Olimpijskich Europy Centralnej i ...

Całość ›

Spotkanie Portugalii i Hiszpania przyciągnęło najwięcej widzów

Piątkowy mecz Portugalii i Hiszpanii był najchętniej oglądanym spotkaniem Mundialu w Polsce Rozegrane w piątek wieczorem spotkanie ...

Całość ›

Twarde Pierniki bez sponsora tytularnego?

Koszykarski zespół Twarde Pierniki Toruń może stracić najważniejszego sponsora - Polski Cukier Jak informuje Gazeta Pomorska Twarde ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Andrzej Kraśnicki koordynatorem grupy CSEENOCs.
#sponsoringsport #pkol #olimpiada https://t.co/4QAoeP3Yrv

Spotkanie Portugalii i Hiszpania przyciągnęło najwięcej widzów.
#sponsoringsport #portugalia #hiszpania https://t.co/GOBilPc1WN