Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Aluron Virtu Warta Zawiercie już bez Virtu w nazwie

Po blisko 6 latach współpracy od 1 lipca Virtu nie jest już Sponsorem Tytularnym siatkarzy Aluron Virtu Warta Zawiercie.

„Dziękujemy firmie Virtu za wszystkie lata jakże owocnej współpracy, która przyniosła bez wątpienia ogromne korzyści obu stronom. Jako klub mogliśmy dzięki temu rozwijać się w błyskawicznym tempie i w niezwykle krótkim czasie osiągnąć poziom sportowy i organizacyjny, jaki dziś prezentujemy. Jednocześnie sukcesywnie budowaliśmy pozytywny wizerunek marki Virtu jako pracodawcy wśród lokalnej społeczności oraz jako producenta żywności wśród kibiców siatkówki w całej Polsce” – mówi prezes Kryspin Baran. – „Dowodem na skuteczność tych działań jest fakt, że marka Virtu w ostatnim sezonie była jedną z 25 najlepiej eksponowanych w całej PlusLidze, a po dodaniu wyników marki Papa Luigi wartość ekwiwalentu reklamowego w rozgrywkach ligowych i pucharowych przekroczyła 12 milionów zł, przy czym badania nie obejmują okresu letniego i tak gorącego medialnie tematu, jakim jest ogłaszanie transferów” – dodaje prezes klubu. – „Życzymy skuteczności w dalszym budowaniu pozytywnego wizerunku oraz sukcesów biznesowych.”

Virtu zostało Sponsorem klubu w listopadzie 2014 roku i od razu dołączyło do Aluronu jako drugi sponsor tytularny. Od tego momentu zespół, który był wtedy beniaminkiem I ligi, występował w rozgrywkach jako Aluron Virtu Warta Zawiercie.

Pierwszy sezon pod nową nazwą, w którym celem było bezpieczne utrzymanie na zapleczu PlusLigi, siatkarze z Zawiercia zakończyli na 10. miejscu. Do awansu do fazy play-off, który byłby dla debiutantów ogromnym sukcesem, zabrakło zaledwie 3 punktów.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›