Aluron Virtu Warta Zawiercie już bez Virtu w nazwie
Po blisko 6 latach współpracy od 1 lipca Virtu nie jest już Sponsorem Tytularnym siatkarzy Aluron Virtu Warta Zawiercie.
– „Dziękujemy firmie Virtu za wszystkie lata jakże owocnej współpracy, która przyniosła bez wątpienia ogromne korzyści obu stronom. Jako klub mogliśmy dzięki temu rozwijać się w błyskawicznym tempie i w niezwykle krótkim czasie osiągnąć poziom sportowy i organizacyjny, jaki dziś prezentujemy. Jednocześnie sukcesywnie budowaliśmy pozytywny wizerunek marki Virtu jako pracodawcy wśród lokalnej społeczności oraz jako producenta żywności wśród kibiców siatkówki w całej Polsce” – mówi prezes Kryspin Baran. – „Dowodem na skuteczność tych działań jest fakt, że marka Virtu w ostatnim sezonie była jedną z 25 najlepiej eksponowanych w całej PlusLidze, a po dodaniu wyników marki Papa Luigi wartość ekwiwalentu reklamowego w rozgrywkach ligowych i pucharowych przekroczyła 12 milionów zł, przy czym badania nie obejmują okresu letniego i tak gorącego medialnie tematu, jakim jest ogłaszanie transferów” – dodaje prezes klubu. – „Życzymy skuteczności w dalszym budowaniu pozytywnego wizerunku oraz sukcesów biznesowych.”
Virtu zostało Sponsorem klubu w listopadzie 2014 roku i od razu dołączyło do Aluronu jako drugi sponsor tytularny. Od tego momentu zespół, który był wtedy beniaminkiem I ligi, występował w rozgrywkach jako Aluron Virtu Warta Zawiercie.
Pierwszy sezon pod nową nazwą, w którym celem było bezpieczne utrzymanie na zapleczu PlusLigi, siatkarze z Zawiercia zakończyli na 10. miejscu. Do awansu do fazy play-off, który byłby dla debiutantów ogromnym sukcesem, zabrakło zaledwie 3 punktów.