Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Aleksandra Marciniak dołącza do Polskiej Ligi Esportowej

Do Polskiej Ligi Esportowej dołączyła Aleksandra Marciniak, ostatnio pracująca dla Havas Media.

Żeby, pomóc marketerom lepiej zrozumieć ogromny potencjał branży esportowej, grup docelowych i możliwości product placementu oraz nawiązywać kreatywne współprace, Polska Liga Esportowa do swoich szeregów zaprosiła Aleksandrę Marciniak, która z nowym rokiem objęła funkcję Head of Sales & Partnerships.

– „Przez ostatnie kilkanaście lat miałam okazję poznać bardzo dobrze mechanizmy rządzące światem sponsoringu sportowego – od wielkich międzynarodowych projektów, po małe lokalne inicjatywy. Sport tradycyjny zawsze będzie miał w moim sercu szczególne miejsce, ale chciałabym przenieść moje doświadczenie na grunt esportu, który jest najbardziej dynamicznie rozwijającą się gałęzią rozrywki, czerpiąc wiele wzorców właśnie ze sportu. Dołączając do zespołu PLE jako Head of Sales & Partnerships, będę starała się pokazać marketerom, że warto zaangażować się w ten obszar i włączyć go na stałe do swoich planów marketingowych.” – mówi Marciniak.

Przez ostatnie 6 lat Ola Marciniak pełniła funkcję Head of Havas Sports & Entertainment w Havas Media Group, odpowiadając za projekty niestandardowe w ramach agencji. Realizowała projekty z zakresu marketingu sportowego i sponsoringu, eventów, influencer marketingu czy branded contentu. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Marketingu Sportu w Szkole Głównej Handlowej.

Marciniak realizowała projekty dla takich marek, jak Coca-Cola, adidas, Reebok, Totalizator Sportowy,Kia, Polpharma, BP. Dodatkowo pracowała nad aktywacją projektów sponsoringowych takich brandów, jak Castrol, Veolia, BGŻ BNP Paribas, Hyundai, Heyah czy Velux.

Marki, które do tej pory wspierały Polską Ligę Esportową to m.in Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, legalny bukmacher eWinner, Sokołów czy RedBull.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›