Aleksandra Marciniak dołącza do Polskiej Ligi Esportowej
Do Polskiej Ligi Esportowej dołączyła Aleksandra Marciniak, ostatnio pracująca dla Havas Media.
Żeby, pomóc marketerom lepiej zrozumieć ogromny potencjał branży esportowej, grup docelowych i możliwości product placementu oraz nawiązywać kreatywne współprace, Polska Liga Esportowa do swoich szeregów zaprosiła Aleksandrę Marciniak, która z nowym rokiem objęła funkcję Head of Sales & Partnerships.
– „Przez ostatnie kilkanaście lat miałam okazję poznać bardzo dobrze mechanizmy rządzące światem sponsoringu sportowego – od wielkich międzynarodowych projektów, po małe lokalne inicjatywy. Sport tradycyjny zawsze będzie miał w moim sercu szczególne miejsce, ale chciałabym przenieść moje doświadczenie na grunt esportu, który jest najbardziej dynamicznie rozwijającą się gałęzią rozrywki, czerpiąc wiele wzorców właśnie ze sportu. Dołączając do zespołu PLE jako Head of Sales & Partnerships, będę starała się pokazać marketerom, że warto zaangażować się w ten obszar i włączyć go na stałe do swoich planów marketingowych.” – mówi Marciniak.
Przez ostatnie 6 lat Ola Marciniak pełniła funkcję Head of Havas Sports & Entertainment w Havas Media Group, odpowiadając za projekty niestandardowe w ramach agencji. Realizowała projekty z zakresu marketingu sportowego i sponsoringu, eventów, influencer marketingu czy branded contentu. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Marketingu Sportu w Szkole Głównej Handlowej.
Marciniak realizowała projekty dla takich marek, jak Coca-Cola, adidas, Reebok, Totalizator Sportowy,Kia, Polpharma, BP. Dodatkowo pracowała nad aktywacją projektów sponsoringowych takich brandów, jak Castrol, Veolia, BGŻ BNP Paribas, Hyundai, Heyah czy Velux.
Marki, które do tej pory wspierały Polską Ligę Esportową to m.in Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, legalny bukmacher eWinner, Sokołów czy RedBull.