Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F prezentuje stroje olimpijczyków w Pjongczang

Stworzoną z użyciem najnowocześniejszych technologii odzież nosić będą polscy sportowcy podczas zbliżających się zimowych igrzysk olimpijskich w Pjongczangu. W czwartek w Warszawie zaprezentowano przygotowaną dla nich kolekcję. To będą piąte igrzyska (trzecie zimowe), na których polscy sportowcy zaprezentują się w strojach marki 4F.

– „Kolekcja oczywiście bardzo mi się podoba, ale najważniejsze jest to, że doskonale spełni swoją funkcję, czyli w pełni zabezpieczy naszych sportowców przed panującymi w Korei warunkami atmosferycznymi” – powiedział PAP Adam Krzesiński, sekretarz generalny Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Przy produkcji odzieży zastosowano laserowe cięcia gwarantujące trwałość. Natomiast tradycyjne szwy zastąpiono klejonymi. Nie zabrakło także rozwiązań bardzo praktycznych, jak magnetyczne zapięcia kieszeni czy kurtka puchowa, którą można spakować do niewielkiego woreczka.

– „To już prawie 10 lat od kiedy współpracujemy z PKOl. Tak, jak przez ten czas można zaobserwować postęp w elektronice, tak przygotowane przez nas stroje nawet nie ma co porównywać do tych, które polscy sportowcy nosili w 2010 roku w Vancouver” – podkreślił Igor Klaja, prezes spółki OTCF S.A., która jest właścicielem marki 4F.

Komplet dla jednego zawodnika składa się z kilkudziesięciu elementów. Zespół projektantów pod kierownictwem artystycznym Ranity Sobańskiej pracę nad kolekcją rozpoczął dwa lata temu. Motywem przewodnim są geometryczne kształty, widoczne w nadrukach oraz zestawieniach kolorystycznych.

Prezentacja kolekcji odbyła się w specjalnie przygotowanym sferycznym namiocie, którego wysokość wyniosła 15 m. Można było zobaczyć stroje nie tylko stworzone dla Polaków. 4F w Pjongczangu ubierze bowiem także reprezentantów Łotwy, Serbii, Chorwacji oraz Grecji.

– „Polscy sportowcy to nasi najlepsi ambasadorzy. Dzięki nim te kraje zobaczyły, jak świetnie wykonujemy swoją pracę. Nie czyniliśmy żadnych ruchów w kierunku tych komitetów olimpijskich. To ich prezesi sami się do nas zgłosili z pytaniem czy również dla nich przygotujemy stroje” – przyznał Klaja.

Źródło: PAP

Najnowsze

Legia i aplikacja LISEK rozpoczynają współpracę

Legia Warszawa nawiązała współpracę z Liskiem - dynamicznie rozwijającym się sklepem w telefonie, który przywozi zakupy w 10 minut ...

Całość ›

DiMedical Sponsorem Strategicznym Widzewa Łódź w 67. Derbach Łodzi

Centrum Medycyny Klinicznej DiMedical zostało Sponsorem Strategicznym Widzewa Łódź w 67 Derbach Łodzi Piłkarze ...

Całość ›

Sorella Sponsorem Tytularnym Częstochowianki

W hotelu Arche odbyła się uroczysta gala z okazji 85 leciał istnienia klubu, w trakcie uroczystości poinformowano o nawiązaniu ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›

Partnerzy

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.