Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F poruszy uczestników Mastercard OFF Camera

Sportowa marka 4F została Partnerem Głównym 12. edycji wydarzenia Mastercard OFF Camera, ktory odbędzie się w Krakowie w dniach od 26 kwietnia do 6 maja.

Miłośnicy kina niezależnego, już po raz 12. przyjadą do Krakowa, aby w kameralnych, studyjnych kinach oraz w plenerach miasta obejrzeć najlepsze projekcje filmowe. Marka 4F, która została Partnerem Głównym wydarzenia, postanowiła zaktywizować uczestników festiwalu i zainspirować do aktywności, która może mieć wiele odsłon. Dlatego, codziennie, przez cały czas trwania festiwalu, organizować będzie poranny jogging z gwiazdami. Pod okiem wykwalifikowanych trenerów goście będą mogli wziąć udział w treningach fitness oraz joga.

– „Dla 4F sport to ogromna pasja. Na co dzień wspieramy profesjonalistów i amatorów w realizowaniu sportowych celów. Dzisiaj wychodzimy na plac Szczepański, po to by pasją do sportu zarażać innych. Sport daje wiele radości, a uprawiany w grupie, z przyjaciółmi, staje się świetną zabawą. Mam nadzieję, że na Festiwalu Mastercard OFF Camera znajdzie się wiele osób, dla których sport jest ważny. Spotkajmy się w miasteczku festiwalowym podczas treningów biegowych, fitness i jogi organizowanych przez 4F” – mówi Ranita Sobańska, członek zarządu OTCF S.A. i Dyrektor Kreatywna marki 4F.

Na Placu Szczepańskim pojawi się również strefa chilloutu i mobilny sklep 4F, w którym goście festiwalu będą mogli kupić ubrania i akcesoria z najnowszej kolekcji ze specjalnymi rabatami. Strefę odwiedzi Maciej Kot, skoczek i Ambasador 4F.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›