Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F podsumowało udane Igrzyska w Rio

Marka 4F należąca do grupy OCTF z każdą wielką imprezą sportową rośnie w siłę, tym razem podsumowała występ na Igrzyskach Olimpijskich w Rio.

W strojach 4F wystąpiło w Rio łącznie 381 sportowców – 240 z Polski, 107 z Serbii i 34 z Łotwy. Dodatkowo marka ubrała także teamy olimpijskie, które liczyły odpowiednio 200 osób z naszego kraju, około 90 z Serbii oraz około 50 z Łotwy. Do każdej kolekcji marka podeszła indywidualnie, biorąc pod uwagę tradycję, historię występów olimpijskich, ale także aktualne trendy mody. Każdy zestaw olimpijski zawiera odzież, obuwie i akcesoria, tj. torby, ręczniki czy okulary przeciwsłoneczne. Składa się także z trzech różnych linii – defiladowej, treningowej i do chodzenia na co dzień.

W kolekcji polskiej uwagę zwracała kurtka z elementami reflective oraz drobinkami pyłu diamentowego, która naświetlała się w dzień, żeby oddawać światło w nocy. W serbskiej kolekcji największym powodzeniem cieszyła się funkcjonalna kamizelka oraz wodoodporny i wiatroszczelny softshell w kolorze czerwonym. Łotysze z kolei docenili przezroczysty płaszcz przeciwdeszczowy z klejonymi szwami, wodoodpornymi zamkami oraz elementami reflective.

Źródło: 4F

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›