Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F podsumowało udane Igrzyska w Rio

Marka 4F należąca do grupy OCTF z każdą wielką imprezą sportową rośnie w siłę, tym razem podsumowała występ na Igrzyskach Olimpijskich w Rio.

W strojach 4F wystąpiło w Rio łącznie 381 sportowców – 240 z Polski, 107 z Serbii i 34 z Łotwy. Dodatkowo marka ubrała także teamy olimpijskie, które liczyły odpowiednio 200 osób z naszego kraju, około 90 z Serbii oraz około 50 z Łotwy. Do każdej kolekcji marka podeszła indywidualnie, biorąc pod uwagę tradycję, historię występów olimpijskich, ale także aktualne trendy mody. Każdy zestaw olimpijski zawiera odzież, obuwie i akcesoria, tj. torby, ręczniki czy okulary przeciwsłoneczne. Składa się także z trzech różnych linii – defiladowej, treningowej i do chodzenia na co dzień.

W kolekcji polskiej uwagę zwracała kurtka z elementami reflective oraz drobinkami pyłu diamentowego, która naświetlała się w dzień, żeby oddawać światło w nocy. W serbskiej kolekcji największym powodzeniem cieszyła się funkcjonalna kamizelka oraz wodoodporny i wiatroszczelny softshell w kolorze czerwonym. Łotysze z kolei docenili przezroczysty płaszcz przeciwdeszczowy z klejonymi szwami, wodoodpornymi zamkami oraz elementami reflective.

Źródło: 4F

Najnowsze

Odra Opole pokazała jubileuszowe koszulki

Z okazji 75-lecia naszego klubu został przygotowany nowy komplet strojów, w których zespół będzie występował w 2020 ...

Całość ›

Elcor partnerem Krispol 1 Ligi

Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Elcor Sp z oo zostało Partnerem KRISPOL 1 Ligi Mężczyzn To już kolejna firma, która podjęła ...

Całość ›

East Rent partnerem Jagielloni

Wypożyczalnia samochodów East Rent wraz z początkiem 2020 roku została nowym partnerem Jagiellonii Białystok - "East Rent to ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.