25 915
Kolejny polski bohater wystąpił w kampanii Reebok „25 915”, tym razem czas na Kamilę Szczawińską.
Reebok w tym roku realizuje kampanię o nazwie „25 915” obrazująca liczbę dni, które średnio żyje człowiek. Marka zachęca w tym czasie do czerpania jak najwięcej z życia.
Oprócz globalnej kampanii realizowana jest również polska edycja. Pierwszy swoją historię jej ramach opowiedział Alan Andersz, o czym już pisaliśmy – LINK. Kolejnym bohaterem kampanii jest modelka – Kamila Szczawińska. Według Reeboka pozostało jej jeszcze 17 917 czerpania radości z życia. W materiale przedstawia jak bardzo sport jest w jej życiu ważny.
– Kiedy jestem zmęczona, kiedy jestem zła, smutna, zakładam słuchawki, włączam swoją ukochaną muzykę i biegnę przed siebie aż się zmęczę. Wszystkie problemy zostawiam w moich treningowych Reebokach – mówi Kamila.
Źródło: Reebok