Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Na igrzyska zimowe w Pjongczangu sprzedano ponad 50 procent biletów

Organizatorzy igrzysk zimowych w Pjongczangu poinformowali, że sprzedano 55 procent biletów, czyli 555 tysięcy z puli 1,07 mln. To znaczny postęp w porównaniu z początkiem września, gdy nabywców znalazło wówczas zaledwie 22,7 proc. wejściówek.

Duży wpływ na wzrost zainteresowania miało przybycie do Korei Południowej, 1 listopada, sztafety z ogniem olimpijskim – napisał dziennik „The Korea Herald”. Do początku miesiąca wykupiono bowiem 31 procent biletów.

Największą popularnością cieszą się wśród Koreańczyków wejściówki na ceremonie otwarcia i zamknięcia oraz na zawody łyżwiarstwa figurowego – praktycznie wyprzedano już całą pulę.

Z kolei czynnikiem, który zmniejsza zainteresowanie zagranicznych kibiców jest sytuacja polityczna i ostatnie napięcia związane z programem nuklearnym Korei Północnej. Pjongczang leży zaledwie 80 km od granicy.

Sytuacją dotyczą sprzedaży biletów zaniepokojony był Międzynarodowy Komitet Olimpijski, jednak gospodarze igrzysk uspokajali, że wraz ze zbliżaniem się terminu rozpoczęcia rywalizacji – 9 lutego, nastąpi znaczący wzrost popytu, gdyż „Koreańczycy są znani z tego, że kupują wszystko w ostatniej chwili”.

Igrzyska potrwają od 9 do 25 lutego. Korea Płd. po raz pierwszy gościć będzie największą zimową imprezę świata. Organizowała już letnie, w Seulu w 1988 roku.

Źródło: PAP

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›