Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa z nową piłką – Telstar 18

Telstar 18 – tak nazywa się piłka, która już 9 lutego zadebiutuje na boiskach LOTTO Ekstraklasy. To także oficjalna futbolówka Mistrzostw Świata FIFA 2018, która dzięki wbudowanemu chipowi NFC jest najnowocześniejszym produktem w tym segmencie.

Już od 9 lutego piłkarze 16 drużyn LOTTO Ekstraklasy będą mogli rywalizować piłką, którą adidas przygotował specjalnie na mundial. Rewolucyjna futbolówka Telstar 18 swoim wyglądem nawiązuje do piłki przygotowanej na MŚ 1970 w Meksyku.

Współpraca spółki Ekstraklasa S.A. i marki adidas trwa od 2014 roku. Wówczas po raz pierwszy rozegrano oficjalne spotkanie piłką Brazuca. W kolejnych latach oficjalnymi piłkami rozgrywek były: Conext, Errejota oraz Krasava. Po roku zastępuję ją najnowszy model adidas – Telstar.

– „To już piąta piłka, jaką przygotował dla nas adidas i liczymy, że będzie wpadać do bramki jeszcze częściej niż Krasava. W 2017 roku strzelono Krasavą 807 goli, co daje średnią 2,65 na mecz. Poprzeczka dla piłki Telstar jest więc wysoko zawieszona. Nie bez znaczenia jest dla nas także fakt, że będziemy mogli grać taką samą piłką, jak uczestnicy mundialu” – powiedział Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A. Marcin Mikucki.

Telstar 18 zachowała najlepsze cechy znanej z Mistrzostw Świata FIFA 2014 i boisk LOTTO Ekstraklasy piłki Brazuca. Posiada wbudowany układ NFC, po raz pierwszy użyty w oficjalnej piłce meczowej, co czyni ją najbardziej innowacyjną futbolówką na świecie. Chip pozwala użytkownikom na interakcję z piłką za pomocą smartfona.

– „Partnerstwo adidas i spółki Ekstraklasa jest stałe, długofalowe i wynika ze współdzielenia pasji do piłki nożnej na najwyższym poziomie. Cieszymy się, że Telstar 18, jako kolejna już futbolówka od adidas, zagości na boiskach LOTTO Ekstraklasy. Jest to produkt najwyższej jakości, który piłkarzom występującym w najlepszych polskich klubach pozwoli na pełną ekspozycję ich umiejętności” – powiedział Krzysztof Łuczakowski, Senior Manager Sports Marketing CEE.

Metaliczne wykonanie paneli piłki oraz graficzny efekt tekstury zapewniają wydajność i wytrzymałość podczas meczów rozgrywanych zarówno na stadionach, jak i na ulicach miast. Nowa futbolówka zawiera również elementy powstałe w procesie recyklingu.

Telstar 18 jest już dostępna w punktach sprzedaży adidas na całym świecie oraz na www.adidas.com/football. W Polsce oficjalnym dystrybutorem piłki jest sieć sklepów sportowych 50 style. Piłkę można kupić na stronie 50style.pl lub w jednym z ponad 130 sklepów stacjonarnych w całej Polsce.

Źródło: Ekstraklasa

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›