Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Żyła ambasadorem marki TransferGo

Polski skoczek narciarski, Piotr Żyła został ambasadorem marki TransferGo.

Piotr Żyła, popularny i utytułowany skoczek narciarski, podpisał umowę o współpracy z marką TransferGo – międzynarodową firmą z sektora fintech oferującą niedrogie i szybkie przelewy pieniężne za granicę. Globalna kampania z jego udziałem wystartowała w czerwcu b.r., i jest skierowana do Polaków mieszkających poza granicami ojczystego kraju.

Piotr Żyła, słynie ze szczerości i poczucia humoru, a jego wpisy w mediach społecznościowych śledzą miliony internautów. Mimo, że ma na koncie wiele sukcesów m.in. brązowy medal w kategorii indywidualnej i drużynowe złoto podczas Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym 2017, pozostaje sobą – normalnym facetem z polskich gór, który dedykuje swoje najlepsze skoki dzieciom i żonie. Nie kreuje się na celebrytę, woda sodowa nie uderzyła mu do głowy. Jak sam mówi: „Swoją robotę robi najlepiej jak umie”, przynosząc Polakom chlubę, uśmiech i pozytywne emocje. Zabawne powiedzonka czy obyczaje stały się jego znakiem rozpoznawczym. Polacy emocjonują się wszystkim, co dotyczy ich ulubionego zawodnika, nawet kulinarnymi upodobaniami, choćby tym, że tak jak Adam Małysz jadł przed skokiem bułkę i banana, Żyła przed skokami spożywa marynowaną paprykę. Jego zainteresowania nie kończą się jednak na sporcie. Z jego miłości do czapek poczęła się jego firma – HEHO, której myślą przewodnią jest bycie kolorową i odlotową. Jak ostrzega Piotr: „jak już wyleci w kosmos, to czasem bieda wylądować”.

– “Zaproszenie Piotra Żyły do współpracy ambasadorskiej było naturalnym wyborem dla naszej firmy, która nie jest oderwana od rzeczywistości, a wręcz przeciwnie, chce służyć ludziom i podobnie jak Piotr – swoją robotę robić najlepiej jak umie. Już za kilka dni wkroczymy w dalszą fazę kampanii, która dla wielu może być sporym zaskoczeniem. Nie zdradzę więcej, ale zapewniam, że będzie ciekawie i zabawnie. Z Piotrem nie może być inaczej“ – komentuje Magdalena Gołębiewska, Country Manager w TransferGo.

– „TransferGo jest inne niż reszta finansowych firm, nie są skostniali, a otwarci i pozytywni. Fajna sprawa, wszystko idzie szybko i tanio, a przecież o to chodzi. Do tego wspierają rodziny. Sam jestem rodzinny, więc doceniam wszystkie takie inicjatywy” – mówi o nawiązanej współpracy Piotr Żyła.

TransferGo to firma transferów pieniężnych, stworzona w 2012 roku przez emigrantów, z główną myślą o nich właśnie. Zakładając firmę TransferGo, właściciele byli bez grosza przy duszy, ale z ogromną ambicją w sercach. Chcieli przerwać dominację międzynarodowych przedsiębiorstw na rynku transferów finansowych, które nie dość, że oferowały drogie usługi, to nie dbały o wysoką jakość usług. Doświadczyli tego na własnej skórze prowadząc biznes za granicą. Misja została osiągnięta. W ciągu kilku lat osiągnęli wymarzone szczyty i do dziś firma zrealizowała blisko 1,5 miliona transakcji i pozwoliła zaoszczędzić swoim klientom ponad 10 milionów funtów.

TransferGo mimo sukcesu pozostaje niezmiennie wierny swoim wartościom, którymi są elastyczność, dynamika, pozytywne podejście do życia, pasja i prostota. TransferGo poważnie traktuje odpowiedzialność społeczną m.in. wspierając rodzinne inicjatywy. Stawia na przejrzystą komunikację z klientem i chce odpowiadać na jego potrzeby oferując bezpieczne, łatwe i szybkie przekazy pieniężne. Wysokie oceny Net Promoter Score (powyżej 80) i Trust Pilot (9,5) nie pozostawiają wątpliwości, że marka jest prokliencka i zapewnia konkurencyjną jakość obsługi. Firma podkreśla, że najlepszymi ambasadorami są ich klienci, co doskonale widać w wynikach ich programu polecającego („Refer A Friend“), który jest głównym kanałem pozyskiwania nowych konsumentów. Przeciętny pracownik emigrant wysyła co roku spore kwoty. W perspektywie roku TransferGo pomaga mu zaoszczędzić aż do 90% wydatków na transfery pieniężne w stosunku do opłat bankowych. Ta kwota niejednokrotnie może zmienić czyjeś życie: pozwala kupić niezbędne produkty, poprawić byt.

Piotr Żyła nie jest pierwszym ambasadorem marki. W Rumunii firma współpracuje z Andrą, popularną piosenkarką. Tamtejsza kampania okazała się sukcesem, co spowodowało chęć rozwinięcia podobnych działań na polskim rynku.

PiotrZyla

Źródło: TransferGO

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›