Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Żużlowe emocje w bankowym wydaniu

Fot. zuzelwobiektywie.pl

Kibice Unii Leszno, jako kolejni, po sympatykach Lecha Poznań i Skry Bełchatów, będą mieli możliwość posiadania karty płatniczej w barwach swojego ukochanego klubu.

Do dystrybucji trafia właśnie Mistrzowska karta – efekt współpracy Klubu Unia Leszno Sportowa SA i Banków Spółdzielczych SGB.

– „Banki Spółdzielcze SGB od lat współpracują z klubami sportowymi. Nie koncentrujemy się na jednej określonej dyscyplinie, a zwracamy uwagę na lokalność i wagę współpracy z klubami w danym regionie. Tak jest właśnie w przypadku karty dedykowanej kibicom Unii Leszno. Ten jeden z najbardziej utytułowanych klubów żużlowych w Polsce ma ogromną rzeszę swoich wiernych fanów, dla których bardzo ważna jest możliwość posiadania karty płatniczej z wizerunkiem ukochanego klubu, która zapewni dodatkowe korzyści związane z kibicowaniem” – mówi Ziemowit Stempin, Wiceprezes Zarządu SGB-Banku SA.

Środek płatniczy z dedykowanym wizerunkiem, rabaty w sklepie klubowym i karta stadionowa zintegrowana z systemem klubu w jednym. Wszystkie te funkcjonalności łączy w sobie nowa karta płatnicza Mastercard-Unia Leszno dostępna w Bankach Spółdzielczych SGB. Projekt powstał z inicjatywy Banku Spółdzielczego we Wschowie i jest kontynuacją rozwoju oferty dla sympatyków motorowego sportu. Na podstawie umowy zawartej z Klubem żużlowym Unia Leszno Sportowa SA, Banki Spółdzielcze, które przystąpią do projektu, będą mogły wydawać kartę płatniczą z logo Klubu.

– „Z pewnością wszyscy kibice Unii Leszno docenią projekt, który dla klientów Banków Spółdzielczych SGB wypracowaliśmy z Mastercard Polska i First Data Polska. Byliśmy jego pomysłodawcą, dlatego radość z finalnej realizacji jest ogromna. Dzięki nawiązanej współpracy sympatycy Klubu będą mogli nosić barwy Unii nie tylko w sercu, ale i w portfelu” – mówi Sebastian Nietyksza, Prezes Zarządu Banku Spółdzielczego we Wschowie.

Karta Unii Leszno to przywileje dla wszystkich kibiców – płacąc nią otrzymają 15% zniżkę na zakupy w sklepie klubowym. Ponadto karta posiada funkcję stadionową, uruchamianą na życzenie jej posiadacza. Właściciele karnetów na sezon 2018 mogą również zamienić je na kartę Unii Leszno bez straty funkcjonalności. Dostęp do karty będzie możliwy przez aplikację mobilną Portfel SGB, w której klient będzie mógł sprawdzić dostępne środki i historię operacji dokonanych kartą.

  • Funkcja karty stadionowej, dodatkowe rabaty w sklepie klubowym, aplikacja mobilna, a wszystko to w połączeniu z codzienną wygodą korzystania i bezpieczeństwem zbliżeniowej karty płatniczej Mastercard – to z pewnością usatysfakcjonuje nawet najbardziej wymagających Kibiców. To wspaniała inicjatywa, która pozwoli klientom Banków Spółdzielczych SGB na co dzień identyfikować się z klubem podczas płacenia kartą za zakupy czy usługi”– mówi Piotr Domaszewski, dyrektor ds. sprzedaży w polskim oddziale Mastercard Europe.

Karta jest dostępna od 13 kwietnia w oddziałach Banku Spółdzielczego we Wschowie, również w oddziale w Lesznie na ulicy Mickiewicza 4 (naprzeciwko WSZ w Lesznie) oraz pozostałych Bankach Spółdzielczych SGB, które przystąpią do projektu.

Partnerami strategicznymi projektu jest organizacja płatnicza Mastercard i First Data Polska S.A..

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›