Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Żużlowcy Falubazu bez Stelmetu w nazwie

Fot. zuzelwobiektywie.pl

Przed Falubazem Zielona Góra czas na nowe wyzwania, nie tylko sportowe. W sezonie 2020 zmieni się nazwa drużyny.

“Jesteśmy wdzięczni za ogromne zaangażowanie Stelmetu S.A, który przez ostatni rok był naszym sponsorem tytularnym. Jednocześnie pragnę zapewnić, że firma nie planuje rezygnować z udziałów w spółce i nadal będzie ważnym ogniwem, wspierającym naszą drużynę w rozgrywkach PGE Ekstraligi” – podkreśla prezes ZKŻ SSA Wojciech Domagała.

Żużlowy Falubaz współpracuje z firmą Stelmet S.A. od wielu lat. W sezonach 2011 – 2013 oraz w 2019 startował pod tą nazwą w najlepszej żużlowej lidze na świecie.

– “Stelmet S.A. był sponsorem tytularnym drużyny w złotych latach oraz wtedy, kiedy towarzyszyły nam wielkie nadzieje na sukces, czyli w sezonie 2019. W bieżącym roku także będziemy aktywnie obecni w życiu klubu i zespołu, mimo zakończenia rocznej umowy dotyczącej sponsoringu tytularnego. Teraz czas na nowe firmy, które przejmą nazwę drużyny. Wierzę, że wspólnie uda nam się utrzymać dobry klimat dla żużla” – mówi właściciel firmy Stelmet S.A. Stanisław Bieńkowski.

Falubaz Zielona Góra to siedmiokrotny drużynowy mistrz Polski, żużlowa marka znana i doceniana w świecie na polu sportowym oraz marketingowym. Aktualnie trwają rozmowy na temat nowego sponsora tytularnego. W ostatnich latach, poza Stelmetem S.A., tę rolę pełniły takie marki jak: Kronopol (obecnie Swiss Krono), Spar i Ekantor.pl.

Najnowsze

Bricoman na dłużej z Widzewem

Dobra współpraca oraz wspólne dążenie do budowania społeczności to powody, dla których Bricoman Łódź przedłużył umowę ...

Całość ›

Nowa identyfikacja wizualna Chrobrego Głogów S.A.

Spółka Chrobry Głogów wprowadziła nową identyfikacją wizualną Nowy logotyp została spółka zajmująca się stadionem oraz klubem ...

Całość ›

Noho Investment sponsorem Garbarni

Firma Noho Investment została sponsorem Garbarni Kraków i będzie wspierać Klub przez najbliższy rok Umowa przewiduje także ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Warning: The account for sponsoringsport.pl needs to be reconnected.
Due to Instagram platform changes on March 2, 2020, this Instagram account needs to be reconnected to allow the feed to continue updating. Reconnect on plugin Settings page