Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Zrób krok w stronę sportowego lata – nowa kampania 4F

4F ruszyło z nową kampanią prezentując letnią kolekcję odzieży. 

Zarówno w linii damskiej jak i męskiej marki 4F dominuje morska kolorystyka, z odcieniami turkusu oraz odświeżającej mięty. Widocznym akcentem jest także podkreślająca opaleniznę biel oraz klasyczne odcienie szarości i ponadczasowe czernie.

Trening na piaszczystej plaży

Kobieca linia marki Slow futures fitness nawiązuje do sportów wodnych oraz treningu na plaży. Nadruki oraz paleta kolorów zostały utrzymane w tonacji morza oraz fal. W detalach widoczne są hasła zachęcające do treningu, określające prawdziwe wojowniczki. Różnorodność krojów, materiałów oraz nadruków sprawia, że klienci mogą  zestawiać ze sobą poszczególne elementy dowolnie – bez obawy, że nie będą do siebie pasować. Dla komfortu podczas ćwiczeń projektanci 4F w produktach linii fitness zastosowali płaskie szwy, które niwelują ryzyko otarć w czasie treningów, natomiast wewnętrzne kieszenie w pasie spodenek i legginsów umożliwią łatwe przechowywanie kluczy bądź karty płatniczej.

A może surfing na falach oceanu?

Do aktywnego relaksu marka proponuje linię sportstyle. Męska linia Blurred Surfer inspirowana jest sportami wodnymi i pasją do surfowania. Dlatego nie mogło w niej zabraknąć motywu fal w nadrukach. Pastelowe kolory, idealnie oddają klimat ciepłej plaży, słońca i wody.

Najnowsze

Maciej Handwerker Prezesem Odry Wodzisław

W Odrze Wodzisław doszło do nagłej zmiany Prezesa, z tej funkcji zrezygnował Marcin Piwoński, który objął funkcję Wiceprezydenta ...

Całość ›

Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle rozpoczęła współpracę z firmą WERON

Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle rozpoczęła współpracę z firmą WERON, oficjalnym dystrybutorem produktów marki NAMEDSPORT w ...

Całość ›

Świątek na okładce gry

Iga Świątek co chwilę trafia na pierwsze strony sportowych i lifestyleowych pism, a teraz zaliczy swój okładkowy debiut w świecie ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›