ZPC Flis sponsorem tytularnym Trybuny Rodzinnej Legii Warszawa

Legia Warszawa i marka Flis kontynuują i rozwijają dotychczasową współpracę. Po udanej roli partnera spotkań z piłkarzami, Flis zostaje pierwszym w historii sponsorem tytularnym całej Trybuny Rodzinnej, która od lat jest miejscem piłkarskich emocji dla dzieci i rodziców.
Trybuna Rodzinna Legii Warszawa to miejsce, w którym najmłodsi kibice wspólnie z rodzicami mogą przeżywać sportowe emocje w bezpiecznej i radosnej atmosferze. W minionym sezonie stadion Legi odwiedziło ponad 113 tysięcy nowych fanów, a wśród nich wielu Trybunę Rodzinną. To właśnie tam, dzięki wyjątkowej otoczce meczu, przeżywali swoje pierwsze chwile na Łazienkowskiej.
Dzięki rozszerzeniu współpracy klub chce jeszcze bardziej angażować kibiców – poprzez dodatkowe aktywacje, konkursy, rodzinne zabawy oraz zdrowe przekąski oferowane przez firmę Flis. Z
- ”Od lat, na każdym meczu budujemy wyjątkowe doświadczenia dla naszych kibiców, w tym na Trybunie Rodzinnej. To w końcu miejsce, gdzie dorastają kolejne pokolenia Legionistów. Dlatego ogromnie cieszymy się, że firma Flis zdecydowała się zostać pierwszym w historii sponsorem tytularnym tej trybuny. Naszym wspólnym celem jest stałe rozwijanie atrakcji dla rodzin i angażowanie zarówno najmłodszych kibiców, jak i ich rodziców, aby każdy mecz na Łazienkowskiej był niezapomnianym przeżyciem. Z ZPC Flis będziemy rozwijać kolejne inicjatywy, które pozwolą jeszcze lepiej łączyć piłkarskie emocje z rodzinną atmosferą” - mówi Marcin Herra, wiceprezes zarządzający Legii Warszawa.
Firma ZPC Flis jest silnym producentem wafli, rurek nie tylko w kraju ale i za granicą.
Umowa obowiązuje do 30 czerwca 2027 roku.