Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

zondacrypto na kolejny sezon Partnerem Kluczowym Pogoni Szczecin

Lider wśród giełd kryptowalut w regionie Europy Środkowo-Wschodniej nadal gra Pogonią Szczecin w jednym zespole. Zondacrypto na kolejny sezon zostaje z nami w wyjątkowo eksponowanej roli, czyli Partnera Kluczowego Portowców.

Zgodnie z zapisami umowy pierwszy zespół będzie występował z logotypem zondacrypto na przodzie koszulek meczowych, natomiast klub spełni szereg powinności względem Partnera Kluczowego. Będą to m.in. treści wyświetlane w trakcie meczów ligowych na bandach LED i telebimie, umieszczenie logotypu Partnera na autokarze pierwszej drużyny, cykliczne przedsięwzięcia dla kibiców oraz wiele innych aktywności promocyjnych. Logo partnera będzie prezentowane na klubowej odzieży, oficjalnej stronie internetowej Pogoni Szczecin, a także w jej mediach społecznościowych. To oczywiście tylko wybrane ze świadczeń, które w trakcie umowy realizował będzie klub. Marka zondacrypto nadal pozostanie Oficjalną Giełdą Kryptowalut Pogoni Szczecin.

„Za nami rok bogatej we wspólne inicjatywy współpracy. zondacrypto dała nam się poznać jako ambitny partner z profesjonalistami na pokładzie, z silną i imponującą motywacją do nieustającego rozwoju. Odczuwam dużą dumę, że tak renomowana marka wiąże swoją przyszłość u boku Dumy Pomorza. To nasz sukces i powód do olbrzymiej radości. To też zarazem wyzwanie, aby dynamicznie rozwijać tę kooperację i tworzyć wartościowe przedsięwzięcia dla naszych kibiców” – mówi Marek Andrzejkowicz, dyrektor pionu biznesu Pogoni Szczecin.

– „Pogoń Szczecin to marka z ogromną tradycją i ambitnymi planami. Od pierwszego dnia współpracy klub pokazał się jako partner godny zaufania, z profesjonalnym zespołem zarządzającym oraz lojalną społecznością. Nasze działania w Szczecinie to nie tylko ekspozycja marki, ale realne projekty łączące fanów futbolu i świat kryptowalut. Cieszymy się, że możemy kontynuować tę współpracę, rozwijając ją z korzyścią dla wszystkich stron. Tym bardziej, że efekty są już widoczne — kibice bardzo pozytywnie przyjęli nasze tegoroczne zaangażowanie w życie klubu, co najlepiej pokazuje rosnąca liczba rejestracji z kodem PORTOWCY. Przypominamy, że każdy, kto z niego skorzysta, otrzymuje na start 10$ w kryptowalucie” – mówi Przemysław Kral, CEO zondacrypto.

zondacrypto to marka wywodząca się z Polski i zarazem jedna z największych regulowanych giełd kryptowalut w Europie. Organizacja została stworzona przez grupę wizjonerów, inwestorów i programistów. Funkcjonuje od 2014 roku, zapoczątkowując wówczas intensywną i obfitującą w sukcesy ekspansję po globalnym rynku. Obecnie to (ekstra)klasowa marka z ponad 1,35 miliona aktywnych użytkowników, których działania w latach 2021-24 wygenerowały 37 milionów euro przychodów.

Początkowo funkcjonowała jako giełda bitcoin, żeby z czasem przerodzić się w platformę wielowalutową, oferującą ponad 70 czołowych kryptowalut w parach z tradycyjnymi walutami (EUR, USD i PLN), stablecoinami (USDC) oraz BTC i ETH. Posiada licencje operacyjne, wpisy do rejestru lub członkostwa w SRO we Włoszech, Szwajcarii, Słowacji, Estonii, Cyprze i Kanadzie.

Nasz Partner Kluczowy działa w zgodzie z przepisami prawa, jest gotowy na unijne rozporządzenie MiCA, a na co dzień przestrzega również daleko bardziej surowych regulacji estońskich. Aktualnie w ramach ekosystemu zondacrypto funkcjonują m.in. zondacrypto pay, bramka płatnicza krypto-fiat, platforma ZND, umożliwiająca lokowanie pieniędzy w ramach wysoko oprocentowanych subskrypcji, a także token ZND.

Dla zondacrypto współpraca z Pogonią Szczecin to kolejny krok w konsekwentnej strategii wspierania sportu na najwyższym poziomie. Polska marka z globalnym zasięgiem współpracuje m.in. z takimi organizacjami: Raków Częstochowa, Dziki Warszawa, Atalanta BC, Parma Calcio, Bologna FC, AS Monaco, AS Monaco Basket, HC Davos, czy team kolarski Canyon//SRAM zondacrypto, którego zawodniczką jest Katarzyna Niewiadoma – triumfatorka Tour de France Femmes 2024 i Ambasadorka marki. Co więcej, z liderem rynku kryptowalut w Europie Środkowo-Wschodniej w roli ambasadorów marki współpracują także światowej klasy sportowcy i osobowości, wśród których są m.in. Giorgio Chiellini, Arthur Leclerc, Valtteri Bottas, Tiffany Cromwell, Szymon Ładniak oraz Andrea Pusateri.

Najnowsze

Peter Moore Doradcą Zarządu i Mniejszościowym Akcjonariuszem Wisły

Legenda światowego biznesu sportowego i technologicznego, Peter Moore rozpoczyna nowy rozdział w Wiśle Kraków SA jako Doradca Zarządu ...

Całość ›

Lidl Polska wspiera sport kobiet

Lidl z okazji UEFA Women’s EURO 2025 zainicjowała kampanię marketingową „Never stop growing” celebrującą siłę kobiet oraz ...

Całość ›

Współpraca Lecha Poznań ze Stigą przedłużona

Lech Poznań przedłuża współpracę z firmą STIGA, renomowanym producentem nowoczesnych narzędzi ogrodniczych Nowa umowa obowiązuje ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›