Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Zobacz mecz Lecha z drugiej strony ekranu

To prawdziwa gratka, nie tylko dla kibiców poznańskiego Lecha. Dzięki współpracy Superbet, sponsora strategicznego Kolejorza, z klubem oraz CANAL+, na charytatywnej aukcji można wylicytować uczestniczenie w dniu meczowym Lecha Poznań od telewizyjnej strony. Cały dochód zasili konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, której cel w tym roku to: „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!”.

Telewizyjna oprawa meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy realizowana przez stację CANAL+ stoi na najwyższym europejskim poziomie. Kibice mogą obserwować to regularnie na sportowych antenach CANAL+ i w serwisie streamingowym CANAL+ online. Superbet, bukmacher będący partnerem zarówno CANAL+, jak i Lecha Poznań, postanowił przybliżyć fanom futbolu pracę mediów podczas dnia meczowego. Osoba, która wpłaci najwyższą kwotę na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, otrzyma dwuosobową przepustkę, która pozwoli zajrzeć nie tylko za telewizyjne, ale też klubowe kulisy. Zwycięzca będzie mógł wybrać dowolne domowe spotkanie Lecha w ramach rundy wiosennej ekstraklasy, w której przy Bułgarskiej pojawi się między innymi Legia Warszawa.

„Cieszymy się, że zarówno CANAL+, jak i nasi partnerzy z Lecha błyskawicznie podchwycili pomysł na wspólne wsparcie WOŚP. Jako sponsor Kolejorza zawsze staramy się na pierwszym miejscu stawiać kibiców i dawać im coś super. Stąd chęć połączenia naszych partnerów i zaproponowania fanom niezwykłego doświadczenia na stadionie przy Bułgarskiej. Jesteśmy przekonani, że to będzie dzień, który zapamiętają na długo. A co najważniejsze, środki pomogą skutecznie leczyć choroby płuc po pandemii koronawirusa” – podkreśla Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.

„Otworzymy drzwi, które normalnie są dostępne tylko dla naszych dziennikarzy. Zwycięzca będzie mógł zajrzeć w każdy zakamarek: od stanowiska komentatorów, przez wozy transmisyjne, aż po strefę mieszaną, w której przeprowadzane są wywiady czy salę konferencyjną. Chcemy sprawić, żeby zwycięzca licytacji poczuł się pełnoprawną częścią ekipy CANAL+ i przeżył niespotykane dotąd sportowe emocje. Cieszymy się, że możemy wspólnie wesprzeć WOŚP, jednocześnie robiąc coś atrakcyjnego dla kibiców” – mówi Marek Buklarewicz, dyrektor działu projektów specjalnych w CANAL+.

„Runda wiosenna ekstraklasy zapowiada się przy Bułgarskiej bardzo interesująco. Jestem przekonany, że dla zwycięzcy naszej aukcji będzie jeszcze bardziej niezwykła. Ze strony klubu dopilnujemy, żeby nasz gość mógł przyjrzeć się nie tylko pracy ekipy telewizyjnej, ale też poznał dzień meczowy z perspektywy klubu. Mało kto zdaje sobie sprawę, ile drobnych i większych elementów składa się na matchday experience. Pokażemy, jak sprawna maszyna jest potrzebna do zapewnienia kibicom doświadczeń na najwyższym poziomie” – mówi Marcin Grotkiewicz, dyrektor sprzedaży b2b w Lechu Poznań.

Tę unikalną nagrodę można licytować, aukcja potrwa do 1. lutego.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›