Zobacz mecz Lecha z drugiej strony ekranu
To prawdziwa gratka, nie tylko dla kibiców poznańskiego Lecha. Dzięki współpracy Superbet, sponsora strategicznego Kolejorza, z klubem oraz CANAL+, na charytatywnej aukcji można wylicytować uczestniczenie w dniu meczowym Lecha Poznań od telewizyjnej strony. Cały dochód zasili konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, której cel w tym roku to: „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!”.
Telewizyjna oprawa meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy realizowana przez stację CANAL+ stoi na najwyższym europejskim poziomie. Kibice mogą obserwować to regularnie na sportowych antenach CANAL+ i w serwisie streamingowym CANAL+ online. Superbet, bukmacher będący partnerem zarówno CANAL+, jak i Lecha Poznań, postanowił przybliżyć fanom futbolu pracę mediów podczas dnia meczowego. Osoba, która wpłaci najwyższą kwotę na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, otrzyma dwuosobową przepustkę, która pozwoli zajrzeć nie tylko za telewizyjne, ale też klubowe kulisy. Zwycięzca będzie mógł wybrać dowolne domowe spotkanie Lecha w ramach rundy wiosennej ekstraklasy, w której przy Bułgarskiej pojawi się między innymi Legia Warszawa.
– „Cieszymy się, że zarówno CANAL+, jak i nasi partnerzy z Lecha błyskawicznie podchwycili pomysł na wspólne wsparcie WOŚP. Jako sponsor Kolejorza zawsze staramy się na pierwszym miejscu stawiać kibiców i dawać im coś super. Stąd chęć połączenia naszych partnerów i zaproponowania fanom niezwykłego doświadczenia na stadionie przy Bułgarskiej. Jesteśmy przekonani, że to będzie dzień, który zapamiętają na długo. A co najważniejsze, środki pomogą skutecznie leczyć choroby płuc po pandemii koronawirusa” – podkreśla Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.
– „Otworzymy drzwi, które normalnie są dostępne tylko dla naszych dziennikarzy. Zwycięzca będzie mógł zajrzeć w każdy zakamarek: od stanowiska komentatorów, przez wozy transmisyjne, aż po strefę mieszaną, w której przeprowadzane są wywiady czy salę konferencyjną. Chcemy sprawić, żeby zwycięzca licytacji poczuł się pełnoprawną częścią ekipy CANAL+ i przeżył niespotykane dotąd sportowe emocje. Cieszymy się, że możemy wspólnie wesprzeć WOŚP, jednocześnie robiąc coś atrakcyjnego dla kibiców” – mówi Marek Buklarewicz, dyrektor działu projektów specjalnych w CANAL+.
– „Runda wiosenna ekstraklasy zapowiada się przy Bułgarskiej bardzo interesująco. Jestem przekonany, że dla zwycięzcy naszej aukcji będzie jeszcze bardziej niezwykła. Ze strony klubu dopilnujemy, żeby nasz gość mógł przyjrzeć się nie tylko pracy ekipy telewizyjnej, ale też poznał dzień meczowy z perspektywy klubu. Mało kto zdaje sobie sprawę, ile drobnych i większych elementów składa się na matchday experience. Pokażemy, jak sprawna maszyna jest potrzebna do zapewnienia kibicom doświadczeń na najwyższym poziomie” – mówi Marcin Grotkiewicz, dyrektor sprzedaży b2b w Lechu Poznań.
Tę unikalną nagrodę można licytować, aukcja potrwa do 1. lutego.