Zmiany w dziale marketingu Zagłębia
W ostatnim czasie doszło do sporych zmian w dziale marketingu Zagłębia Lubin, z klubu odszedł Dyrektora do spraw Marketingu i PR Marek Wachnik, Rzecznikiem Prasowym została Angelika Kłos.
Po czterech latach pracy na rzecz „Miedziowych”, pożegnał się Marek Wachnik. Lubinianin sprawował funkcję Dyrektora do spraw Marketingu i PR, a także pełnił obowiązki Rzecznika Prasowego. Marek Wachnik podjął pracę w Zagłębiu w 2017 roku. Na początku swojej przygody w Klubie odpowiadał za budowanie wizerunku Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie, natomiast w późniejszym czasie objął funkcję Dyrektora do spraw Marketingu i PR Zagłębia Lubin S.A., przejmując również obowiązki Rzecznika Prasowego.
Nowym Rzecznikiem Prasowym Zagłębia została Angelika Kłos. Angelika jest absolwentką Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, kończąc kierunek o specjalizacji Marketing i social media. Z Zagłębiem Lubin związana jest od najmłodszych lat – zarówno w roli kibica, jak i sportowca, przez niemal dekadę grając w piłkę ręczną. Z Biurem Prasowym Zagłębia związana jest od 2019 roku, pełniąc obecnie również funkcję Głównego Specjalisty ds. Marketingu i PR.