Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Zina z Grosickim

Zina związała się trzyletnią umową z Kamilem Grosickim, wydając na początek linię odzieży streetwear sygnowaną znakiem TG11. W najbliższych planach mamy również wejście na nowy rynek obuwia sportowego i piłkarskiego.

Od 15 lat Zina jest obecna na polskim rynku. W tym czasie osiągnęła status największego krajowego producenta w sektorze football equipment/teamwear, współpracującego z klubami we wszystkich regionach Polski, Czech i Słowacji. Jako jedyna marka w Polsce oraz jedna z nielicznych w Europie posiada kontrakt z FIFA na produkcję certyfikowanych piłek meczowych. Ponadto, jest jedyną polską marką występującą na boiskach Ekstraklasy (oficjalny partner techniczny Pogoni Szczecin).

Zina chce dalej się rozwijać a kluczem do osiągnięcia celu ma być wejście w nowe segmenty rynku przy współpracy z Kamilem Grosickim, wielokrotnym reprezentantem Polski w piłce nożnej. Dzięki wsparciu i wiedzy eksperckiej Kamila, pozyskanej na rożnych szczeblach jego kariery, powstała nowa, unikalna linia odzieżowa sygnowana znakiem TG11, pochodzącym od pierwszych słów przydomka „Turbo Grosik” oraz numeru, z jakim występuje w kadrze, a także wiele innych produktów typu „casual”. Kamil, podobnie jak marka, stawiał pierwsze kroki i rozwijał się piłkarsko w Polsce, a dzięki ciężkiej pracy i wytrwałości osiągnął poziom reprezentacyjny, a później międzynarodowy.

TG 11 to linia odzieżowa typu casual oraz streetwear, stanowiąca odpowiedź na zmieniające się trendy w środowisku piłkarskim. Coraz więcej osób grających w piłkę i trenujących na co dzień w klubach, chce ubierać się w dobrą markową odzież również poza boiskiem. Wielu z nich chce pozostać wiernych jednej marce, gdyż dobrze się w niej czuje oraz identyfikuje z jej wartościami. W skład nowej kolekcji wchodzą: T-shirty, koszulki Polo, bluzy, oraz spodnie. Udało się stworzyć uniwersalne, a zarazem wiodące w trendach projekty, które przypadną do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie wysoką jakość, komfort na co dzień oraz wyjątkowy, unikalny design.

Pełna kolekcja casualowa TG11 dostępna jest w sklepie internetowym – www.zina.pl.

Współpracy z Kamilem Grosickim towarzyszyć będzie kampania marketingowa realizowana przede wszystkim w Internecie. Ponadto, w ramach podpisanej umowy, Kamil Grosicki zostanie ambasadorem ogólnopolskiego turnieju dla dzieci ZINA CUP – Klubowe Mistrzostwa Polski.

To nie koniec planów Ziny na przyszłość. Poza kolekcją casual/streetwear, już wkrótce powstanie linia specjalistycznych produktów piłkarskich. W proces ich projektowania i tworzenia zaangażował się Kamil, wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę wyniesione z boisk. W naszej ofercie pojawią się między innymi: odzież meczowa i treningowa, torby, plecaki, akcesoria treningowe oraz piłki dla zawodników na każdym poziomie rozgrywkowym. Znajdą się one w katalogu produktowym na lata 2020-2022. W dłuższym czasie producent chce wprowadzić do oferty obuwie sportowe, a także buty piłkarskie TG11 – zarówno na trawiaste, sztuczne jak i halowe nawierzchnie.

Najnowsze

Śląsk Wrocław z nową kolekcją moro

Nowa kolekcja Śląska Wrocław to kolejna odsłona stylistyki moro, przywołującej wojskowe korzenie klubu z Wrocławia Obecny sezon ...

Całość ›

Marta Zawadzka nowym prezesem PHL

Polska Hokej Liga ma nowego prezesa Od 1 grudnia funkcję tę pełni Marta Zawadzka, dotychczasowa komisarz Ligi Polska Hokej Liga ma ...

Całość ›

Ekstraklasa podpisuje nowe umowy na transmisje międzynarodowe

Ekstraklasa SA kontynuuje działania w zakresie rozszerzania transmisji rozgrywek u zagranicznych nadawców Na sezon 2020/21 zostały ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Śląsk Wrocław z nową kolekcją moro.

#sponsoringsport #slaskwroclaw #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/slask-wroclaw-z-nowa-kolekcja-moro/

Marta Zawadzka nowym prezesem PHL.

#sponsoringsport #hokejnalodzie https://sponsoringsport.pl/marta-zawadzka-nowym-prezesem-phl/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.