Zina z Grosickim
Zina związała się trzyletnią umową z Kamilem Grosickim, wydając na początek linię odzieży streetwear sygnowaną znakiem TG11. W najbliższych planach mamy również wejście na nowy rynek obuwia sportowego i piłkarskiego.
Od 15 lat Zina jest obecna na polskim rynku. W tym czasie osiągnęła status największego krajowego producenta w sektorze football equipment/teamwear, współpracującego z klubami we wszystkich regionach Polski, Czech i Słowacji. Jako jedyna marka w Polsce oraz jedna z nielicznych w Europie posiada kontrakt z FIFA na produkcję certyfikowanych piłek meczowych. Ponadto, jest jedyną polską marką występującą na boiskach Ekstraklasy (oficjalny partner techniczny Pogoni Szczecin).
Zina chce dalej się rozwijać a kluczem do osiągnięcia celu ma być wejście w nowe segmenty rynku przy współpracy z Kamilem Grosickim, wielokrotnym reprezentantem Polski w piłce nożnej. Dzięki wsparciu i wiedzy eksperckiej Kamila, pozyskanej na rożnych szczeblach jego kariery, powstała nowa, unikalna linia odzieżowa sygnowana znakiem TG11, pochodzącym od pierwszych słów przydomka „Turbo Grosik” oraz numeru, z jakim występuje w kadrze, a także wiele innych produktów typu „casual”. Kamil, podobnie jak marka, stawiał pierwsze kroki i rozwijał się piłkarsko w Polsce, a dzięki ciężkiej pracy i wytrwałości osiągnął poziom reprezentacyjny, a później międzynarodowy.
TG 11 to linia odzieżowa typu casual oraz streetwear, stanowiąca odpowiedź na zmieniające się trendy w środowisku piłkarskim. Coraz więcej osób grających w piłkę i trenujących na co dzień w klubach, chce ubierać się w dobrą markową odzież również poza boiskiem. Wielu z nich chce pozostać wiernych jednej marce, gdyż dobrze się w niej czuje oraz identyfikuje z jej wartościami. W skład nowej kolekcji wchodzą: T-shirty, koszulki Polo, bluzy, oraz spodnie. Udało się stworzyć uniwersalne, a zarazem wiodące w trendach projekty, które przypadną do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie wysoką jakość, komfort na co dzień oraz wyjątkowy, unikalny design.
Pełna kolekcja casualowa TG11 dostępna jest w sklepie internetowym – www.zina.pl.
Współpracy z Kamilem Grosickim towarzyszyć będzie kampania marketingowa realizowana przede wszystkim w Internecie. Ponadto, w ramach podpisanej umowy, Kamil Grosicki zostanie ambasadorem ogólnopolskiego turnieju dla dzieci ZINA CUP – Klubowe Mistrzostwa Polski.
To nie koniec planów Ziny na przyszłość. Poza kolekcją casual/streetwear, już wkrótce powstanie linia specjalistycznych produktów piłkarskich. W proces ich projektowania i tworzenia zaangażował się Kamil, wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę wyniesione z boisk. W naszej ofercie pojawią się między innymi: odzież meczowa i treningowa, torby, plecaki, akcesoria treningowe oraz piłki dla zawodników na każdym poziomie rozgrywkowym. Znajdą się one w katalogu produktowym na lata 2020-2022. W dłuższym czasie producent chce wprowadzić do oferty obuwie sportowe, a także buty piłkarskie TG11 – zarówno na trawiaste, sztuczne jak i halowe nawierzchnie.