Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Zielonogórska Elektrociepłownia wspiera SKM Zastal

Stowarzyszenie Koszykówki Młodzieżowej Zastal ma nowego sponsora, zielonogórską Elektrociepłownię, informację przekazano podczas konferencji prasowej w nowej hali w Zielonej Górze.

– “Jest mi niezmiernie miło, że do grona naszych sponsorów dołącza Elektrociepłownia” – powiedział Arkadiusz Simiński, wiceprezes Zarządu SKM Zastal – “To dobra, znana i stabilna firma. Mamy w klubie około 200 młodych zawodników. Świetnie, że Elektrociepłownia będzie wspierać nasze projekty. Zastanawiałem się że jeśli u nas jednorazowo w hali trenują trzy grupy jaki byłby to ekwiwalent energetyczny, który wydziela się podczas treningu. Może w ten sposób moglibyśmy wspomóc firmę. Chciałbym też podziękować posłowi Jerzemu Maternie, który bardzo nas wspiera. Mam nadzieję, że dzięki pomocy Elektrociepłowni ten projekt będzie coraz lepszy. Liczę, że będziemy godnie reprezentować nasze miasto.”

Krzysztof Kwiecień, prezes Zarządu Elektrociepłowni Zielona Góra: – “To bardzo dobry dzień. My się z niego cieszymy. Od wielu lat wspieramy koszykówkę. To drugi rok naszej współpracy z SKM Zastal ponieważ sport młodzieżowy jest bardzo istotny i krzewienie kultury fizycznej wśród młodzieży jest bardzo ważne. Zawodnicy SKM-u byli u nas na dniu otwartym. Dali popis swoich możliwości a to co pokazywali cieszyło się dużym zainteresowaniem. Liczymy na dobrą współpracę. Jest ona na razie formalnie na rok. Udało nam się uzyskać wszelkie zgody od grupy energetycznej. Od razu powiem, że liczymy na przedłużenie współpracy. Pomagamy żużlowi i koszykówce jako dwóm dyscyplinom które odnoszą w mieście najwięcej sukcesów i są najpopularniejsze.”

Janusz Jasiński: – “Jesteśmy elementem większej układanki. Zielona Góra stoi koszykówką. Sądzę, że ostatnie lata naszych sukcesów, a szczególnie jeśli chodzi o popularyzację basketu wśród młodzieży przyczyniły się do większego zainteresowania tą piękną dyscypliną. Wystarczy tylko wspomnieć piękną nową halę przy ul. Amelii, która jest jakby dzieckiem tego rozwoju. Pomaga nam wielu ludzi. Władze miejskie, parlamentarzyści z których trzeba wymienić pana Jerzego Maternę. Z kolei firma Elektrociepłownia wspiera koszykówkę od wielu lat i jej wkład w rozwój jej młodzieżowego oblicza jest ogromny. Razem chcemy z SKM Zastal tworzyć podwaliny pod zielonogórską koszykówkę.”

Tyle uczestnicy spotkania z okazji podpisania umowy sponsorskiej. Miejmy nadzieję, że SKM Zastal ciągle będzie szlifować koszykarskiej perełki jakie co pewien czas pojawiają się w Zielonej Górze i okolicy, a młodzi zawodnicy będą mieli szansę na zadebiutowanie w ekstraklasie w barwach Stelmetu Enei BC.

Najnowsze

Wisła Płock zacznie budować

Komisja przetargowa zakończyła pracę i wybrała ofertę skierniewickiej spółki Mirbud, Wisła Płock jest coraz bliżej rozpoczęcia ...

Całość ›

Lastrico partnerem Chemika

Lastrico dołącza do partnerów Grupa Azoty Chemika Police w sezonie 2019/20, jej logotyp znajdzie się na obiekcie, materiałach ...

Całość ›

Kolejny ogromny wzrost oglądalności meczów PGNiG Superligi

Październikowe spotkania PGNiG Superligi transmitowane za pośrednictwem telewizji zanotowały znaczny wzrost liczby telewidzów Mecze ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.