Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Zielona-energia.com sponsorem tytularnym Włókniarza Częstochowa

Fot. zuzelwobiektywie.pl

Od tegorocznego sezonu w PGE Ekstralidze Włókniarz Częstochowa będzie startować pod nową nazwą: zielona-energia.com Włókniarz Częstochowa.

Podczas specjalnej konferencji prasowej prezes Włókniarza Częstochowa – Michał Świącik oraz współwłaściciele firmy zielona-energia.com: Michał Klimczyk i Łukasz Fonfara, podpisali umowę sponsorską, która obowiązywać będzie na sezon 2022. Na konferencji obecni byli również: Prezydent Miasta Częstochowy Krzysztof Matyjaszczyk, Wiceprezydent Miasta Częstochowy – Jarosław Marszałek, Poseł na Sejm Zdzisław Wolski, a także trener zielona-energia.com Włókniarza Częstochowa – Lech Kędziora.

Zielona-energia.com to jeden z czołowych dostawców rozwiązań fotowoltaicznych w Polsce. Działające na rynku od 2013 roku przedsiębiorstwo pomogło tysiącom klientom zarówno z sektora B2B, jak i B2C w przejściu na “zieloną stronę mocy”. Firma posiada w swojej ofercie komponenty renomowanych marek i działa na terenie całej Polski, posiadając biura w Częstochowie, Warszawie i Kielcach.

– „W Zielonej-energii sport był obecny od zawsze, więc status sponsora tytularnego to taka “wisienka na torcie”. Bardzo się cieszymy, że możemy wspierać drużynę Włókniarza Częstochowa, bo to przede wszystkim świetni i pełni pasji ludzie, doskonali sportowcy. Z Włókniarzem wiąże nas też Częstochowa, gdzie mamy swoje centrum logistyczne. Co więcej, dzięki naszej instalacji fotowoltaicznej stadion Włókniarza to obecnie jedna z najbardziej ekologicznych aren w Polsce. Wierzę, że ta wymiana energii pozytywnie wpłynie na nas i całą drużynę” – powiedział Michał Klimczyk, współwłaściciel firmy zielona-energia.com.

Nowy sponsor tytularny Włókniarza posiada również szereg branżowych i konsumenckich nagród takich jak: Diament Polskiej Gospodarki, czy Certyfikat Dobrej Marki. Ponadto firma jest strategicznym partnerem Orange Polska w zakresie rozwiązań fotowoltaicznych B2B.

– „Jestem bardzo zadowolony, że zielona.energia.com zdecydowała się na jeszcze większą i ściślejszą współpracę z Włókniarzem Częstochowa. Branża, w której na co dzień działa firma, jest branżą typowo ekologiczną, która nam — klubowi, daje możliwość działania zgodnie z panującymi obecnie trendami związanymi z szeroko rozumianą ochroną środowiska. Najlepszym na to dowodem jest Arena zielona-energia.com. Na stadionie — który nosi nazwę naszego sponsora i takim też pozostanie w nowym sezonie, znajdują się rozwiązania, które wpisują się w charakter prowadzonej przez firmę działalności. Mowa o panelach fotowoltaicznych, które zamontowane są na budynku klubowym” – oznajmił Michał Świącik, prezes zielona-energia.com Włókniarza Częstochowa.

Współwłaściciele firmy: Michał Klimczyk oraz Łukasz Fonfara, to ludzie bardzo otwarci na sport oraz inicjatywy związane ze sportem. Dodatkowo są to osoby, które bardzo dobrze czują żużel, są aktywnymi kibicami, których spotkać można na meczach Włókniarza w Częstochowie, na wyjazdach oraz imprezach takich jak Speedway Grand Prix. Wiedza dotycząca żużla, którą Panowie posiadają, zbliżyła nas mocno do siebie. Cieszę się, że po kilku latach współpracy doszliśmy do takiego momentu, w którym firma zielona-energia.com została sponsorem tytularnym Włókniarza Częstochowa” – dodał.

Dziękuję Panu Michałowi Klimczykowi oraz Panu Łukaszowi Fonfarze za zaufanie. Mam nadzieję, że wspólne, biało-zielone barwy, które są dominującymi kolorami zarówno we Włókniarzu Częstochowa, jak i w zielona-energia.com, będą dla nas szczęśliwe. Ze swojej strony pragnę dodać, że jako klub zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby za zaufanie, którym obdarzyła nas firma, odwdzięczyć się nie tylko wynikami sportowymi, ale również skuteczną reklamą, która przysporzy spółce nowe grono klientów” – podsumował prezes klubu.

Najnowsze

Kiedyś to było… Retro koszulki Lecha w sprzedaży

Historia Lecha Poznań jest bardzo bogata Nie tylko w zdobyte trofea, ale także w emocjonujące mecze w europejskich pucharach, a nawet ...

Całość ›

Macron ubierze Widzewa Łódź

Wraz z początkiem przyszłego sezonu, Macron ubierze Widzew Łódź, a porozumienie między partnerami będzie obowiązywać do 2027 ...

Całość ›

Tyskie piwem Reprezentacji

Marka Tyskie zostaje oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej Na mocy umowy między Kompanią Piwowarską a Polskim ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›