Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Zdzisław Kręcina w kampanii LV BET Zakłady Bukmacherskie

LV BET Zakłady Bukmacherskie rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Mundial sam się nie wygra”.

Twarzą kampanii przygotowanej na piłkarskie Mistrzostwa Świata w Rosji został były działacz piłkarski, Zdzisław Kręcina. Nawiązanie przez LV BET współpracy z nowym ambasadorem to początek niestandardowych działań marketingowych marki na rynku bukmacherskim.

Kampanię reklamową zainaugurował wyemitowany 8 maja br. spot reklamowy, w którym Zdzisław Kręcina informuje o podjęciu współpracy z firmą bukmacherską. Akcja rozgrywa się w Apartamencie Działacza LV BET, w którym były sekretarz PZPN w humorystyczny sposób przedstawia kulisy polskiej piłki.

To pierwszy z serii czterech spotów internetowych przygotowanych z myślą o nadchodzących Mistrzostwach Świata w Rosji. Emisje kolejnych odcinków z udziałem ambasadora zaplanowano kolejno na: 15.05, 22.05 i 29.05. Spoty będzie można obejrzeć na stronie lvbet.pl/mundialsamsieniewygra oraz w serwisach YouTube, Facebook i Twitter LV BET.

Kampania LV BET z hasłem przewodnim „Mundial sam się nie wygra” potrwa do połowy lipca br. Obejmuje ona działania w internecie oraz mediach społecznościowych.

Za kreatywną część kampanii odpowiada dział marketingu LV BET Zakłady Bukmacherskie. Spoty reklamowe oraz sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny Foszer Sawicki a za komunikację kampanii oraz współpracę ze Zdzisławem Kręciną odpowiada agencja marketingu sportowego Urban Communications.

LV BET to dynamicznie rozwijająca się marka na rynku bukmacherskim angażująca się w rozwój różnych dyscyplin, wspierając m.in. Wisłę Kraków, Widzew Łódź, Piasta Gliwice, Wisłę Płock, czy CEV EUROVOLLEY POLAND 2017, a także serwis internetowy Łączy Nas Pasja. Od listopada 2017 roku firma jest również Oficjalnym Partnerem PlusLigi i Ligi Siatkówki Kobiet.

Najnowsze

Lech docenił karnetowiczów

Kibice Lecha Poznań po kompromitującej porażce w Lidze Konferencji z Víkingurem Reykjavík wystosowali specjalną prośbą o ...

Całość ›

Nowa umowa Wisły Płock z Petrotelem

Firma telekomunikacyjna Petrotel pozostanie partnerem Wisły Płock na kolejne miesiące Nowa umowa jest ważna co najmniej do 31 grudnia ...

Całość ›

Kibice mogą wspierać ŁKS na platformie Patronite

Na platformie crowdfundingowej Patronite pojawił się profil ŁKS-u, do tej pory kluby nie tworzyły swoich profili na tej ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›