Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Zbyszko partnerem polskiej koszykówki

Firma Zbyszko, właściciel marki Veroni Active, została nowym Partnerem polskiej koszykówki – będzie wspierała reprezentacje Polski koszykarzy i koszykarek oraz Energa Basket Ligę i Energa Basket Ligę Kobiet.

Początki wspólnych działań firmy Zbyszko z polską koszykówką można było już zaobserwować podczas Turnieju Finałowego Pucharu Polski w Warszawie – marka Veroni Active była doskonale widoczna w Arenie Ursynów. Teraz współpraca zostanie znacznie rozszerzona.

Logotyp Veroni Active pojawi się na spodenkach reprezentacji Polski koszykarzy i koszykarek. Ponadto zagości na koszulkach sędziów – na wszystkich szczeblach, zaczynając od Energa Basket Ligi i Energa Basket Ligi Kobiet, aż po niższe szczeble rozgrywek centralnych. Marka Veroni Active zostanie również partnerem Suzuki Pucharu Polski mężczyzn i kobiet, Superpucharu Polski oraz mistrzostw Polski w koszykówce 3×3 – 3×3 Quest.

„Cieszymy się, że w polskiej koszykówce pojawił się nowy sponsor. Turniej finałowy Pucharu Polski w Warszawie pokazał, że nasza współpraca z firmą Zbyszko, czyli właścicielem marki Veroni Active, jest owocna i przynosi sporo korzyści obu stronom. Wspólnie doszliśmy do wniosku, że warto to kontynuować, dlatego rozszerzyliśmy ją aż do września 2019 roku” – mówił Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi.

– „Pod koniec 2017 roku podjęliśmy decyzję o współpracy przy Turnieju Finałowym Pucharu Polski i ta współpraca okazała się bardzo efektywna. Dlatego podjęliśmy decyzję o mocniejszym zaangażowaniu się w koszykówkę. Nie chcemy iść wytartymi ścieżkami, chcemy szukać własnych rozwiązań marketingowych. Promowanie się przez sport to nasza długoterminowa strategia. Veroni Active to linia produktów skierowana do osób aktywnych, potrzebujących energii, nie tylko fizycznej, ale także umysłowej” – powiedział Marcin Bojanowicz, Dyrektor Marketingu Zbyszko Company.

– „Cieszymy się, że razem będziemy mogli rozwijać produkt polskiej koszykówki. Jestem przekonany, że podczas najbliższych imprez międzynarodowych marka Veroni Active pomoże nam w realizacji celów. Zaczęliśmy współpracę z partnerem, który rozumie sport, to dla nas bardzo ważne” – zaznaczył Grzegorz Bachański, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›