Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Zawsze w 13 – Widzew z ofertą biznesową

Widzew Łódź rusza z kampanią skierowaną do biznesu. Uaktualnione pakiety i oferty sponsorskie, aktywne poszukiwanie sponsora strategicznego, rozszerzenie oferty dla sponsorów Akademii.

Współpraca z biznesem to jeden z filarów odbudowy Widzewa Łódź. Lokalni przedsiębiorcy i biznesmeni odegrali olbrzymią rolę w reaktywacji Klubu w 2015 r. Od tamtego czasu wokół Widzewa Łódź udało się zbudować grono zaufanych, sprawdzonych partnerów biznesowych, którzy w różny sposób wspierają Klub, stanowiąc solidny fundament jego codziennego funkcjonowania.

Nie oznacza to oczywiście, że Klub zamyka się na jeszcze szerszą współpracę z biznesem. W sezon 2021/2022 Widzew Łódź wchodzi ze specjalną kampanią skierowaną do firm, przedsiębiorstw i instytucji chcących wesprzeć Klub w walce o awans do ekstraklasy. Hasło przewodnie kampanii to “Zawsze w 13” – dwunastym zawodnikiem Widzewa Łódź byli i wciąż są kibice, zaś trzynasty zawodnik to biznes, niezbędny w budowie stabilnych podstaw organizacyjnych i długoterminowym rozwoju klubu.

“W każdym klubie bardzo ważną częścią budżetu są przychody komercyjne, wśród których dominującą pozycją są przychody ze sponsoringu, ale w relacjach z biznesem kwestie finansowe to nie wszystko. Widzew Łódź ma już zabezpieczony budżet bazowy na bieżący i na kolejny sezon. Szukamy partnerów biznesowych, którzy podzielają nasze wartości – poszanowanie tradycji, charakter i ambicję, a także chcą je wspólnie promować. Zależy nam na budowaniu długoterminowych relacji i wzajemnym transferze wiedzy” – mówi Tomasz Stamirowski, większościowy udziałowiec Widzew Łódź SA.

Umowy sponsorskie zabezpieczające funkcjonowanie Klubu w sezonie 2021/2022 zostały już zawarte. Z Widzewem Łódź zostali wszyscy najważniejsi partnerzy biznesowi, zapisy wynikające z umowy inwestycyjnej zrealizował też większościowy inwestor Tomasz Stamirowski, który jednak zdecydował, że centralne miejsce na koszulce zostanie dedykowane kibicom, ale z docelowym przeznaczeniem dla nowego inwestora strategicznego, który będzie chciał zaangażować się w odbudowę Klubu.

“Zainwestowałem w Klub marząc o powrocie Wielkiego Widzewa, ale sukcesu w piłce nożnej nie osiągnie się samodzielnie. Liczę, że wiele firm zechce dołożyć do niego również swoją cegiełkę. Zależy mi szczególnie na znalezieniu partnerów do rozwoju klubowej Akademii oraz do wspólnej realizacji projektów technologicznych. Wywodzę się z biznesu, jest to moje naturalne środowisko i dobrze rozumiem potrzeby partnerów biznesowych. Chcę, żeby każdy z nich mógł nie tylko przeżywać wspaniałe piłkarskie emocje, ale będąc z Klubem widział efekt biznesowy i miał pełną przejrzystość wykorzystania zainwestowanych pieniędzy. Na pewno będziemy mocno pracować nad wzmocnieniem i ulepszeniem obszaru relacji Klub – partnerzy biznesowi. Jest w tej kwestii jeszcze dużo do zrobienia” – dodaje Tomasz Stamirowski.

Aktywne poszukiwanie sponsorów to oczywiście nie jedyne działanie Klubu w obszarze biznesowym. Podjęto już szereg działań i zainaugurowano kilka projektów, nad którymi będzie pracował Klub. Dotyczy to m.in. optymalizacji oferty oficjalnego sklepu Widzewa Łódź, pracy sklepu internetowego, funkcjonalności strony klubowej oraz narzędzi IT do aktywnej komunikacji z kibicami i partnerami. Aktywnie działa Widzewski Klub Biznesu. Przygotowana została także oferta Sponsora Dnia Meczowego – zainteresowane firmy mogą liczyć na istotną ekspozycję swojej marki.

Bardzo ważnym elementem jest również rozszerzenie oferty dla sponsorów Akademii Widzewa, która dzisiaj stanowi jeden ze strategicznych filarów rozwoju Klubu. Współpraca z biznesem ma pomóc w dalszym rozwoju Akademii, która ma zarówno dostarczać zawodników do pierwszej drużyny Widzewa, ale w perspektywie czasu stać wiodącym ośrodkiem szkoleniowym nie tylko w regionie, ale i w skali kraju.

“W nowym sezonie staramy się wychodzić poza ramy „tradycyjnych” relacji na linii Klub – sponsor i szukać możliwości realizacji indywidualnych projektów. Dziękujemy za wsparcie najemców lóż i dotychczasowych sponsorów Klubu, na czele z takimi firmami, jak Termoton, Murapol, Noblebet, Avallon, PGE, Immergas, DPD, Kappa, Profilaktyka i Zdrowie, ET Promo, Cosinus oraz Grupa Kapitałowa WEC, ale również długiej liście pozostałych partnerów. Dla Klubu ważne jest każde wsparcie i budowa wzajemnych relacji. Będziemy bardzo aktywnie poszukiwać nowych partnerów oraz zapraszać ich do dołączenia do wyjątkowej grupy, jaką jest Widzewski Klub Biznesu. Warto więc tworzyć biznesowe otoczenie jednego z najbardziej medialnych klubów w Polsce, jakim jest Widzew” – podkreśla Michał Rydz, wiceprezes zarządu Widzew Łódź SA.

Najnowsze

Na stadionie Wrocław powstaje Pub i Muzeum

Stadion Wrocław w przyszłym tygodniu ogłosi przetarg na budowę i uruchomienie muzeum Śląska Wrocław oraz pubu z częścią ...

Całość ›

Project ZAZA przedłużył umowę z GKM-em

Pierwsze przedsiębiorstwo zdecydowało się na przedłużenie współpracy z GKM SA W gronie sponsorów klubu w sezonie 2022 pozostała ...

Całość ›

Ekstraklasa Live Park dla platformy Viaplay

Ekstraklasa Live Park, spółka przygotowująca transmisje meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, odpowiada za produkcję telewizyjną dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›