Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Zawisza w strojach 4F

Zawisza Bydgoszcz to już drugi klub piłkarski, który nawiązał współpracę z marką 4F. Polska marka jeszcze mocniej wkracza w swiat sportu.

4F od początku roku szturmuje świat sportu kolejnymi współpracami – piłkarska Korona Kielce, siatkarska ZAKSA Kędzierzyn-Koźle, koszykarska Energa Basket Liga, a do tego globalny ambasador w postaci najlepszego piłkarza na świecie, Roberta Lewandowskiego. To tylko niektóre z tegorocznych sukcesów marki. 4F nadal nie zwalnia tempa i ogłasza kolejną współpracę w świecie piłki nożnej, w ramach której zostanie Partnerem Technicznym Zawiszy Bydgoszcz.

– “Zawisza Bydgoszcz ma wyjątkową, wieloletnią historię. To klub, który napotkał wiele przeciwności na swojej drodze, ale ostatecznie nigdy się nie poddał. Cieszymy się z tej współpracy, bo jako 4F wierzymy właśnie w takie podejście, jakie w swojej historii pokazał Zawisza. Nie poddawanie się, pokonywanie przeszkód i dążenie do celu. To nasze DNA” – mówi Justyna Pilniakowska, Dyrektor Marketingu Sportowego 4F.

Współpraca rozpocznie się już od sezonu 2021/2022 i potrwa jeszcze co najmniej przez dwa kolejne sezony rozgrywkowe. Marka 4F, w ścisłej współpracy z Klubem, stworzyła projekty dedykowanych strojów dla piłkarzy Zawiszy. Na domowej koszulce meczowej znalazł się m.in. element graficzny nawiązujący do topografii Bydgoszczy. Stworzone dla klubu projekty nie zostaną nigdy powielone, a ich produkcja odbywa się w 100% w Polsce. Co roku przygotowywane będą nowe zestawy, uwzględniające kolorystykę oraz ważne dla Zawiszy symbole i elementy.

– “Posiadanie takiego Partnera Technicznego jak 4F to dla Zawiszy ogromny krok do przodu. Niewiele klubów w Polsce, nawet z tych najwyższych lig, posiada możliwość stworzenia w pełni dedykowanych strojów dla swoich zawodników. Ważnym aspektem jest dla nas także to, że 4F to polska marka. Ta współpraca to najlepsza decyzja, jaką mogliśmy podjąć” – mówi Krzysztof Bess, Prezes Zawiszy Bydgoszcz.

Najnowsze

Na stadionie Wrocław powstaje Pub i Muzeum

Stadion Wrocław w przyszłym tygodniu ogłosi przetarg na budowę i uruchomienie muzeum Śląska Wrocław oraz pubu z częścią ...

Całość ›

Project ZAZA przedłużył umowę z GKM-em

Pierwsze przedsiębiorstwo zdecydowało się na przedłużenie współpracy z GKM SA W gronie sponsorów klubu w sezonie 2022 pozostała ...

Całość ›

Ekstraklasa Live Park dla platformy Viaplay

Ekstraklasa Live Park, spółka przygotowująca transmisje meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, odpowiada za produkcję telewizyjną dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›