Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wypij za Pogoń

Pogoń Szczecin rozpoczyna sprzedaż swoich napojów, niedługo „Siła Portowców” będzie dostępna w sklepach.

Kluby często starają się tworzyć własne produkty, w szczególności są to napoje. Swój asortyment również poszerza Pogoń, w najbliższym czasie wprowadzi wodę niegazowaną, gazowaną oraz napój izotoniczny. Wszystkie produkty będą nosiły nazwę „Siła Portowców” i sukcesywnie pojawią się w sklepach. Już we wrześniu kibice będą mogli kupić wodę.

Klub również zadbał o promocję produktów. W dniu dzisiejszym w trzech sklepach kibica sympatycy kupujący bilety na najbliższe spotkanie dostali dodatkowo „Siłę Potowców”.

Źródło: Pogoń Szczecin

Najnowsze

Producent zegarków Tissot został oficjalnym sponsorem Tour de Pologne

Marka Tissot została oficjalnym chronometrażystą jubileuszowej 75 edycji Tour de Pologne oraz stworzyła zegarek dedykowany tegorocznemu ...

Całość ›

Program Ślęzy zyskuje kolejnych partnerów

Nowatorski program Ślęzy Wrocław przynosi kolejne efekty, klub pozyskuje kolejnych partnerów Jakiś czas temu już pisaliśmy o nowym ...

Całość ›
Raporty

Przychody klubów Ekstraklasy w 2017 r. wyniosły 550,4 mln zł, Deloitte przedstawia nowy raport

Firma doradcza, Deloitte zaprezentowała nowy raport „Piłkarska liga finansowa” dotyczący finansów klubów Lotto ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Tissot w dalszym ciągu współpracuje z Tour de Pologne, z okazji jubileuszowego wyścigu stworzył dedykowane zegarki.
#sponsoringsport #tourdepologne #tissot https://t.co/29Qfu7arWl

Program Ślęzy 500 po 500 przynosi pierwsze efekty.
#sonsoringsport #slezawroclaw #koszykowka https://t.co/qRs4FI2x4O