Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Zaprezentowano logotyp Mistrzostw Świata U-20

Właśnie zaprezentowano oficjalny logotyp Mistrzostw Świata w piłce nożnej do lat 20, które odbędą się w przyszłym roku w Polsce. 

W piątek FIFA zaprezentowała oficjalne logo Mistrzostw Świata FIFA U-20 Polska 2019, jak również szczegółowy harmonogram meczów. Najwięcej, bo aż 10 spotkań zostanie rozegranych w Łodzi. Młodzieżowy turniej, w którym wezmą udział 24 drużyny z całego świata odbędzie się w dniach 23 maja – 15 czerwca w sześciu polskich miastach: Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Gdyni, Lublinie, Łodzi oraz Tychach.

To będzie z pewnością jedno z najważniejszych piłkarskich wydarzeń w Polsce na przestrzeni ostatnich lat. – “Czeka nas wspaniały i niezwykle prestiżowy turniej. Nie mogliśmy lepiej wymarzyć sobie świętowania przypadającej na 2019 rok setnej rocznicy powstania Polskiego Związku Piłki Nożnej, jak właśnie poprzez organizację Mistrzostw Świata FIFA U-20. To przecież jedno z największych piłkarskich wydarzeń na świecie. Poprzednie edycje turnieju wykreowały wielu wybitnych piłkarzy, a świat po raz pierwszy usłyszał o takich nazwiskach jak Messi, Maradona, Iniesta, Griezmann, Salah czy Pique. Nie inaczej będzie i tym razem. Do Polski przyjadą najlepsi piłkarze młodego pokolenia, przyszłe gwiazdy światowego formatu. Liczymy także na dobry występ naszej reprezentacji. Jestem przekonany, że trener Jacek Magiera optymalnie przygotuje drużynę do turnieju. Osobiście zazdroszczę polskim piłkarzom tego, że będą mogli wystąpić w mistrzostwach świata organizowanych w ich własnym kraju, sam chciałbym być na ich miejscu. To będzie wielkie przeżycie” – przyznaje prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej, Zbigniew Boniek.

Turniej wystartuje w czwartek 23 maja, kiedy to na stadionach w Łodzi (tam też odbędzie się oficjalny mecz otwarcia), Bydgoszczy, Gdyni i Lublinie zostaną rozegrane pierwsze spotkania. Dzień później do gry włączą się dwa śląskie miasta: Tychy oraz Bielsko-Biała i tym samym Mistrzostwa Świata FIFA U-20 rozkręcą się na dobre. Faza grupowa potrwa do 31 maja i po dwóch dniach odpoczynku 16 najlepszych zespołów przystąpi do fazy pucharowej i walki o ćwierćfinał. Turniej zakończy się 15 czerwca meczem finałowym w Łodzi, z kolei dzień wcześniej w Gdyni odbędzie się spotkanie o brązowy medal.

Wraz z harmonogramem turnieju FIFA zaprezentowała również oficjalny logotyp Mistrzostw Świata FIFA U-20, który bardzo mocno nawiązuje do polskich akcentów, zaś jego motywem przewodnim jest rozkwitający krokus. – “To symbolika, która obrazuje sposób kształtowania się kariery młodego piłkarza. Podobnie jak krokus jest zwiastunem nadejścia wiosny, a więc pory roku, w trakcie której fauna i flora budzi się do życia, tak Mistrzostwa Świata FIFA U-20 są turniejem, w którym kariera młodych piłkarzy rozkwita i nabiera rozpędu. Stąd też piłka w środku otwartego kwiatu krokusa” – wyjaśnia Dariusz Guzik, koordynator ds. marketingu i promocji, a zarazem rzecznik prasowy turnieju. Oprócz wspomnianego krokusa, w logotypie mistrzostw można znaleźć nawiązanie m.in. do polskich barw narodowych, czy też pasma górskiego Karpat.

Najnowsze

Emka S.A. Platynowym Sponsorem Chojniczanki

Chojniczanka Chojnice zyskała nowego partnera, została nim firma EMKA SA zajmująca się utylizacją medykamentów Grająca w ...

Całość ›

Vivo zostaje oficjalnym partnerem UEFA EURO 2020 i 2024

Vivo ogłosiło czteroletni kontrakt z UEFA, na mocy którego chiński producent smartfonów zostanie oficjalnym partnerem UEFA EURO 2020 ...

Całość ›

LV BET przedłuża umowę z Vanarama National League

Firma LV BET podpisała umowę z Vanarama National League, która przedłuża współpracę na kolejny sezon Bukmacher został nadal ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

22 października 2020

Sponsoring Sport.pl

Dziś Lech Poznań rozpoczyna grę w Lidze Europy ⚽️ Stawką spotkań jest nie tylko prestiż, ogromne emocje ale też pieniądze 💵 "Kolejorz" zaprezentował emocjonalną zapowiedź 📽

#sponsoringsport #lechpoznan
... See MoreSee Less

Zobacz ten wpis na Facebooku

Emka S.A. Platynowym Sponsorem Chojniczanki.

#sponsoringsport #chojniczankachojnice #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/emka-s-a-platynowym-sponsorem-chojniczanki/

Vivo zostaje oficjalnym partnerem UEFA EURO 2020 i 2024.

#sponsoringsport #uefa #euro2020 https://sponsoringsport.pl/vivo-zostaje-oficjalnym-partnerem-uefa-euro-2020-i-2024/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.