Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Zakopiańska Oficjalnym Partnerem Fortuna 1 Ligi

Pierwsza Liga Piłkarska poinformowała, że marka Zakopiańska została Oficjalnym Partnerem Fortuna 1 Ligi w zakresie dostarczania wody dla klubów. Umowa obowiązywać będzie do końca sezonu 2021/2022.

– Bardzo nam miło, że możemy wspierać polski sport. Marka Zakopiańska dedykowana jest ludziom aktywnym, dlatego współpraca z PZPN i wspieranie Fortuna 1 Ligi jest dla nas naturalnym krokiem w budowaniu świadomości marki. Z oficjalnych źródeł wiemy, że woda Zakopiańska przypadła do gustu profesjonalnym zawodnikom, co bierzemy za dobrą wróżbę w walce o gusta konsumentów. Widzimy się na boisku! – powiedział Józef Morzywołek, prezes firmy Polskie Wody Lecznicze, która jest właścicielem marki Zakopiańska. 

Podczas obowiązywania umowy logotyp marki Zakopiańska znajdzie się m.in. na stronie internetowej i mediach społecznościowych rozgrywek, ściankach do wywiadów telewizyjnych, a także na bandach LED podczas meczów telewizyjnych. Dodatkowo, marka Zakopiańska będzie widoczna także podczas konferencji prasowych – na ściankach konferencyjnych, a także poprzez ekspozycje butelek. Zakopiańska planuje też prowadzenie dodatkowych działań promocyjnych podczas meczów oraz organizowanie konkursów. 

– Cieszymy się, że praca, którą wykonaliśmy w ostatnim czasie przyniosła efekt w postaci kolejnego partnera, w szczególności w tak trudnym czasie, jakim jest pandemia. Zdajemy sobie sprawę, że dla klubów duże i regularne dostawy wody to pomoc w codziennym funkcjonowaniu. Jesteśmy przekonani, że najbliższe półtora roku będzie owocne dla obu stron – powiedział Marcin Janicki, prezes Pierwszej Ligi Piłkarskiej. 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›