Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Zakłady bukmacherskie FORTUNA Sponsorem Tytularnym Pucharu Polski

Polski Związek Piłki Nożnej poinformował że FORTUNA Online Zakłady Bukmacherskie zostały Sponsorem Tytularnym Pucharu Polski.

Rozgrywki będą teraz nosiły oficjalną nazwę FORTUNA Puchar Polski. Umowa będzie obowiązywać do 31 maja 2024 roku.

FORTUNA Online Zakłady Bukmacherskie to marka znana już piłkarskiej publiczności w Polsce. Od 2018 roku jest ona Sponsorem Tytularnym rozgrywek o mistrzostwo 1. Ligi mężczyzn, teraz do swojego sponsoringowego portfolio dokłada także sponsoring tytularny Pucharu Polski. Rozszerzenie współpracy z PZPN stało się naturalną konsekwencją wzorowej realizacji wspólnych działań w sezonach 2017/2018 oraz 2018/2019.

– “Rozgrywki o Puchar Polski, zwane też Pucharem Tysiąca Drużyn, to zawsze gwarancja wielkich emocji. Ich wyjątkowość polega też na tym, że tylko tu dochodzi do rywalizacji drużyn amatorskich z zawodowymi. Każdy może zagrać z każdym, niezależnie od poziomu rozgrywek, na którym obecnie występuje i walczyć o niezapomniany finał. Niedawno przedłużyliśmy umowę dotyczącą transmisji meczów w telewizji Polsat do końca sezonu 2023/2024, a dziś mamy przyjemność ogłosić nowego sponsora tytularnego. Partnerstwo ze spółką FORTUNA to strategiczne przedsięwzięcie. Jesteśmy przekonani, że z tak solidnym i sprowadzonym partnerem będziemy dalej budowali prestiż i unikalność rozgrywek przez co najmniej cztery najbliższe sezony” – powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.

“Cieszy mnie, że współpraca pomiędzy Fortuną a PZPN rozwija się i będzie kontynuowana w ramach sponsoringu rozgrywek o tak bogatej tradycji i silnej pozycji jak Puchar Polski. Po objęciu patronatu nad Fortuna 1. Ligą przed dwoma laty, teraz robimy kolejny wspólny krok w kierunku popularyzacji polskiej piłki, zwłaszcza w jej lokalnym wymiarze. Chcemy, by Fortuna była marką dla wszystkich, dlatego mamy nadzieję dobrze wykorzystać szeroką rozpoznawalność i zasięg Pucharu Tysiąca Drużyn” – mówi Konrad Komarczuk, Prezes Zarządu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

W ramach współpracy sponsoringowej FORTUNA uzyskała prawa posługiwania się tytułem „Sponsora Tytularnego Pucharu Polski” i nazwą rozgrywek FORTUNA Puchar Polski. Zakłady bukmacherskie mają także prawa do wykorzystania we własnej komunikacji marketingowej oficjalnego logotypu Pucharu Polski. Marka będzie obecna na nośnikach reklamowych podczas meczów, rękawach i frontach koszulek zawodników biorących udział w rozgrywkach i podczas innych wydarzeń związanych z rozgrywkami o Puchar Polski. Umowa będzie obowiązywać do 31 maja 2024 roku.

Najnowsze

Ponad 2 miliony widzów PGE Ekstraligi w kwietniu

Blisko 2,3 miliona widzów obejrzało 14 meczów PGE Ekstraligi rozegranych w kwietniu Daje to średnio ponad 160 tys widzów pojedynczej ...

Całość ›

Roben pozostaje sponsorem Sparty Wrocław

Kolejne ważna umowa sponsorska przedłużona – firma Röben w sezonie 2021 nadal będzie wspierać żużlowców Wrocławskiego ...

Całość ›

Aerowatch nadal partnerem polskiej koszykówki

Marka szwajcarskich zegarków Aerowatch nadal będzie partnerem polskiej koszykówki - Energa Basket Ligi, Energa Basket Ligi Kobiet, ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.