Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Zagłębie Lubin ma własną wodę

We współpracy z Zagłębiem Lubin Staropolanka wprowadziła właśnie na rynek limitowaną edycję wody z etykietą w klubowych barwach. 10 procent ze sprzedaży każdej butelki trafi do Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie.

– „Cieszę się, że udało nam się dziś podpisać umowę, która w wydatny sposób wesprze rozwój Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie” – mówi Robert Sadowski, Prezes Zarządu Zagłębia Lubin. Pomysł stworzenia limitowanej edycji wody narodził się na pierwszym śniadaniu Zagłębie Biznes Klubu. – „To tylko pokazuje, że nasz projekt biznesowy przynosi realne korzyści nie tylko klubowi o akademii, ale również naszym partnerom” – dodaje sternik Miedziowych.

Staropolanka jest partnerem Zagłębia od wielu lat. W ramach poszerzenia współpracy marka przygotowała produkt dedykowany kibicom klubu i mieszkańcom Zagłębia Miedziowego, który dodatkowo wesprze finansowo młodych piłkarzy, trenujących pod szyldem lubińskiej Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie. Jednocześnie producent wody oraz klub będą promować wśród mieszkańców Zagłębia Miedziowego zdrowy i aktywny tryb życia – którego podstawą jest odpowiednie nawadnianie.

Do picia klubowej Staropolanki ma zachęcać specjalnie przygotowana etykieta, na której zobaczymy herb Zagłębia Lubin w towarzystwie miedziano-biało-zielonych barw.

– „Wspólnie z producentem wody zaplanowaliśmy szereg działań promujących zdrowy tryb życia z wykorzystaniem niegazowanej wody źródlanej, niezbędnej w diecie dzieci, dorosłych czy wyczynowych sportowców” – mówi dr Krzysztof Paluszek, dyrektor Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie.

– „Jesteśmy przekonani, że produkt zostanie ciepło przyjęty nie tylko przez Miedziowych, ale przez całą piłkarską społeczność w regionie” – dodaje Łukasz Surażyński, dyrektor ds. handlowych Staropolanki.

Co istotne, 10 procent ze sprzedaży każdej butelki zasili konto Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie, która umożliwia rozpoczęcie przygody z piłką dzieciom z Zagłębia Miedziowego. Uzyskane środki akademia wykorzysta na projekty dedykowane rozwojowi młodych sportowców, którzy pod jej skrzydłami rozwijają swoje talenty.

Limitowana edycja wody Staropolanka będzie towarzyszyła wszystkim eventom promującym zdrowy tryb życia, które regularnie organizuje Klub. Woda pojawi się również na pomeczowych konferencjach prasowych, z limitowanej Staropolanki korzystała będzie I drużyna Miedziowych oraz zespoły młodzieżowe.

Woda w barwach Zagłębia Lubin po raz pierwszy pojawi się w otwartej sprzedaży już pod koniec tygodnia w Auchan w Lubinie. Do wyboru będą butelki w dwóch wersjach – 1,5 oraz 0,5 litra. W kolejnych tygodniach do Auchan dołączą kolejne punkty dystrybucji w regionie.

Źródło: Zagłębie Lubin

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›