Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

XTB sponsorem strategicznym gal KSW

XTB nawiązało współpracę z KSW, jedną z największych organizacji mieszanych sztuk walki na świecie, w ramach której zostanie sponsorem strategicznym gal KSW w 2022 roku.

XTB będzie obecne na galach KSW, w materiałach promocyjnych oraz w podsumowaniach sponsorowanych wydarzeń. XTB chcę podkreślić, że inwestowanie w różnego rodzaju aktywa jest dostępne dla każdego, dostarczając swoim klientom narzędzia ułatwiające wejście w świat inwestycji, codzienne analizy rynkowe, a także liczne materiały edukacyjne.

XTB jest jednym z największych polskich fintechów oferującym aplikację xStation, która zapewnia inwestorom indywidualnym szybki i łatwy dostęp do rynków finansowych z całego świata. Aplikacja daje dostęp do ponad 5 tys. instrumentów finansowych począwszy od akcji spółek z najważniejszych giełd świata, w które można inwestować bez prowizji do 100 tys. euro miesięcznie, poprzez kontrakty CFD na surowce, waluty, indeksy czy kryptowaluty aż po fundusze ETF. XTB działa na 13 rynkach na całym świecie i obsługuje ponad 445 tys. klientów.

– „Podejście do inwestowania w ostatnich latach bardzo się zmieniło i widzimy dynamiczny rozwój w świecie inwestycji. Jako nowoczesna firma, chcemy być istotnym uczestnikiem tej zmiany. Dlatego zdecydowaliśmy się na działania, które pozwalają na zbudowanie świadomości marki i aplikacji inwestycyjnej XTB w nowych grupach docelowych. Jestem przekonany, że pozycja jaką wypracowała sobie przez ostatnie lata organizacja KSW pozwoli nam zrealizować zamierzone cele i jestem bardzo podekscytowani rozpoczęciem tej współpracy” – mówi Omar Arnaout, CEO XTB.

To kolejne działanie promocyjne XTB skupiające się na budowanie wizerunku marki jako jednego z największych brokerów w Europie oraz kolejne działanie skupiające się dookoła mieszanych sportów walki. W styczniu 2022 roku firma zaprezentowała serię spotów z udziałem jednej z najbardziej utytułowanych zawodniczek MMA, Joanny Jędrzejczyk.

– „KSW od zawsze bardzo uważnie dobierało swoich strategicznych partnerów. Uważam, że alians pomiędzy naszymi markami jest uzasadnionym i mądrym wyborem oraz okaże się doskonałą inwestycją. Dwie wiodące, stabilne marki ruszają razem w ekscytującą podróż ku wspólnemu celowi” – dodaje Maciej Kawulski, współwłaściciel KSW.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›