Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Xiaomi Sponsorem Tytualrnym Lech Cup

Marka Xiaomi została sponsorem tytualarnym Lech Cup turniej młodych piłkarzy.

– „Nasza wieloletnia praca coraz częściej przyciąga uwagę silnych i wielkich marek” – mówi Hubert Nowacki, dyrektor Xiaomi Lech Cup. Jeden z najważniejszych turniejów halowych w kategorii U-12 w Polsce odbędzie się w grudniu w poznańskiej hali Arena.

Mija 10 lat od pierwszej edycji zmagań w organizowanym przez Kolejorza turnieju z międzynarodową obsadą. Do Poznania przyjeżdżały już największe europejskie kluby, takie jak FC Barcelona, Paris Saint Germain, Manchester City, Bayern Monachium, Sporting Lizbona, czy Juventus Turyn. Nie brakowało również przedstawicieli najsilniejszych w ostatnich latach akademii piłkarskich, jak choćby Dinamo Zagrzeb, Anderlecht Bruksela, Schalke 04, czy Sparta Praga.

„Od pierwszej edycji aż po najbliższą w turnieju uczestniczyło już ponad trzydzieści różnych klubów, od kilku lat bacznie notujemy nazwiska młodych piłkarzy i czekamy na ich debiuty w wielkiej piłce. Wypracowana marka pozwala nam też przyciągnąć uwagę coraz silniejszych i wielkich firm, które chcą z nami współpracować” – mówi Hubert Nowacki, szef projektu i zarazem dyrektor imprezy.

Właśnie w ten sposób do Poznania trafił przedstawiciel firmy Xiaomi, ABC Data, a chiński potentat rynku elektronicznego został sponsorem tytularnym imprezy. – „Przede wszystkim chcemy pomóc młodym sportowcom w rozwoju ich pasji i ducha zdrowej rywalizacji. Dołożymy starań, aby tegoroczna odsłona turnieju Lech Cup przebiegała nie tylko w przyjaznej atmosferze, lecz także w maksymalnie profesjonalnych warunkach” – przekonuje Łukasz Łyżwa, Xiaomi Product Director w ABC Data – „Lech Cup to jeden z najbardziej prestiżowych międzynarodowych, młodzieżowych turniejów piłki nożnej w naszej części świata. Zaangażowanie Xiaomi w tak ważną imprezę sportową bez wątpienia przełoży się na wzrost popularności produktów tej marki zarówno w Polsce, jak i w Europie” – dodaje Łukasz Łyżwa.

Jedenasta edycja Xiaomi Lech Cup odbędzie się w weekend 9-10 grudnia, a swój udział potwierdzili już wszyscy zaproszeni. W stolicy Wielkopolski zameldują się młode talenty Chelsea FC, Feyenoordu Rotterdam, Herthy Berlin, Interu Mediolan, Manchesteru City, Slavii Praga i Red Bulla Lipsk. Ostatni z wymienionych klubów to zresztą czterokrotny zwycięzca zmagań.

– „Mocno obsadzony turniej będzie też okazją do pierwszego sprawdzenia się naszych młodych piłkarzy pod niemałą presją trybun. W Arenie co roku pojawia się kilkutysięczna grupa kibiców, co dodaje wydarzeniu świetnej atmosfery. Przy tym wszystkim nie zapominajmy o aspekcie szkoleniowym, bo ten jest dla nas najważniejszy. Chcemy, by zdobyte doświadczenie pomagało tym chłopcom w przyszłości i kiedyś mogli zadebiutować w pierwszej drużynie Kolejorza. Przed nimi jednak jeszcze wiele lat pracy” – mówi Tomasz Rząsa, dyrektor sportowy Akademii Lecha Poznań.

Tradycyjnie turniej zostanie poprzedzony największą w Polsce konferencją szkoleniową, w której rokrocznie udział bierze ponad tysiąc trenerów z kraju i zagranicy. Lech Conference, bo o niej mowa, rozpocznie się w piątek 9 grudnia, a udział w jej poszczególnych częściach potwierdzili już m.in. trener Lecha Poznań Nenad Bjelica i prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej Zbigniew Boniek.

Firmę Xiaomi założył w 2010 roku Lei Jun. Wierzy on, że technologia wysokiej jakości nie musi kosztować fortuny. W tym duchu też tworzy i oferuje niezwykłe urządzenia, oprogramowanie oraz usługi internetowe dla i z pomocą fanów.

Źródło: Lech Poznań

Najnowsze

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›

Śląsk Wrocław gra z Caritas Polska

Dwukrotny Mistrz Polski i aktualny wicelider Ekstraklasy, czyli Śląsk Wrocław, wsparł akcję Caritas Polska – Paczka dla Wenezueli ...

Całość ›

STS razem z Meczyki.pl

STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczykipl - największym portalem w Polsce, kompleksowo ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›