Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Xavier Debeni nowym account directorem w Arskom Group

Do zespołu Arskom Group dołączył Xavier Debeni. W styczniu objął stanowisko account directora.

Debeni ma 15 lat doświadczenia w marketingu sportowym. Ukończył Wydział Nauk Sportowych Uniwersytetu w Nicei (UFR STAPS). W przeszłości był związany m.in. z agencjami LARQ i UFA Sports. W ostatnim czasie pracował jako konsultant i freelancer. Od wielu lat współpracuje z dużymi organizacjami sportowymi m.in. UEFA, FIBA, WRC czy FIVB.

– “Xavier posiada kompetencje, które na naszym rynku są bardzo cenione i rzadko spotykane. Dobrze zna środowisko międzynarodowe, co jest ważne w branży marketingu sportowego. Tu częściej niż w innych branżach zacierają się granice między krajami, przede wszystkim w dyscyplinach, w których Polacy odnoszą duże sukcesy i organizują duże imprezy. Nie jesteśmy jednak tylko agencją marketingu sportowego, a wraz z dołączeniem Xaviera chcemy poszerzać portfolio klientów o kolejne branże” – komentuje Rafał Romaniuk, dyrektor zarządzający Arskom Group.

Arskom Group to agencja specjalizująca się w public relations i marketingu sportowym, technologicznym oraz inwestycji na rynku nieruchomości. Realizuje projekty dla takich marek jak Superbet, Tymbark, Milka czy New Balance. Agencja reprezentuje sportowców, influencerów i dziennikarzy: m.in. Jerzego Dudka, Grzegorza Krychowiaka i Michała Pola.

Źródło Arskom Group

Najnowsze

Producent zegarków Tissot został oficjalnym sponsorem Tour de Pologne

Marka Tissot została oficjalnym chronometrażystą jubileuszowej 75 edycji Tour de Pologne oraz stworzyła zegarek dedykowany tegorocznemu ...

Całość ›

Program Ślęzy zyskuje kolejnych partnerów

Nowatorski program Ślęzy Wrocław przynosi kolejne efekty, klub pozyskuje kolejnych partnerów Jakiś czas temu już pisaliśmy o nowym ...

Całość ›
Raporty

Przychody klubów Ekstraklasy w 2017 r. wyniosły 550,4 mln zł, Deloitte przedstawia nowy raport

Firma doradcza, Deloitte zaprezentowała nowy raport „Piłkarska liga finansowa” dotyczący finansów klubów Lotto ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Tissot w dalszym ciągu współpracuje z Tour de Pologne, z okazji jubileuszowego wyścigu stworzył dedykowane zegarki.
#sponsoringsport #tourdepologne #tissot https://t.co/29Qfu7arWl

Program Ślęzy 500 po 500 przynosi pierwsze efekty.
#sonsoringsport #slezawroclaw #koszykowka https://t.co/qRs4FI2x4O