Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wystartowała Aplikacja Ruchu

Ruch Chorzów zaprezentował oficjalną Aplikację, która ma być dla kibiców nie tylko źródłem informacji o „Niebieskich”, ale także innowacyjnym narzędziem finansowym, które poprawi sytuację finansową Klubu.

Aplikacja Ruchu, która powstała we współpracy z Fundacją Kibica, składa się z wielu rozbudowanych modułów, takich jak aktualności, galerie, wideo, terminarz, tabela, kadra zespołu czy relacje meczowe. Użytkownicy otrzymali również dostęp do specjalnej tablicy, nazwanej „Niebieskim Facebookiem”, gdzie każdy może publikować zdjęcia, linki, dzielić się swoimi opiniami, komentować, lajkować i udostępniać treści.

Jednak najważniejszą, niespotykaną w skali Europy, a prawdopodobnie i świata, częścią aplikacji jest moduł finansowy. Użytkownicy poprzez codzienne zakupy mogą wspierać Ruch finansowo, nie wydając na ten cel ani grosza. „Zakupy z Ruchem” można robić na dwa sposoby – zakupy stacjonarne, zakupy internetowe.

Do wspierania klubu potrzebne jest zgłoszenie w aplikacji dowolnej karty płatniczej podając jedynie jej 16-cyfrowy numer. Klub stworzył – i regularnie będzie poszerzał – sieć lokalnych punktów partnerskich. Płacenie w nich zgłoszoną kartą powoduje, że część z dokonanej transakcji trafia na konto Ruchu. Każdy punkt partnerski dobrowolnie deklaruje, jakim procentem może się podzielić z „Niebieskimi”. W ramach współpracy z punktami partnerskimi Ruchu oferuje reklamę i promocję punktu wśród swoich kibiców, a także udostępnia własne kanały komunikacji z klientami. System ten oparty jest na współpracy z operatorami terminali płatniczych.

Wśród internetowych partnerów Ruchu znalazło się ponad 1000 sklepów. Wśród nich znajdziemy takie marki jak Adidas, AliExpress, Allegro, Avon, Booking.com, Castorama, CCC, Empik, Groupon, Leroy Merlin, Neonet, New Balance, Pyszne.pl, RTV Euro AGD, Sephora, SuperPharm i wiele, wiele innych, które również dzielą się częścią przychodów z transakcji dokonanych przez kibiców Ruchu. W tym celu wystarczy wejść do wybranego sklepu internetowego z pozycji aplikacji. Do zakupów w sieci nie jest potrzebne zgłoszenie karty płatniczej.
Podstawową zasadą działania modułu finansowego w aplikacji jest transparentność. Każdy użytkownik przed rozpoczęciem zakupów otrzymuje informację, jaki procent od dokonanej transakcji w danym sklepie trafi na konto Ruchu. Każdy użytkownik może na swoim koncie sprawdzić ilu dokonał transakcji, na jakie kwoty i ile dzięki temu udało się zarobić dla Klubu. Podobny wgląd mają punkty partnerskie. Ponadto środki uzyskiwane z użytkowania aplikacji zawsze trafiają na jasno sprecyzowany cel. Pieniądze nie są zbierane dla samego zbierania. W każdym momencie użytkownicy mogą sprawdzić w aplikacji na co aktualnie zbierane są środki, jaki jest stan zbiórki i ile dni pozostało do jej zakończenia. Kolejne cele będą wybierać sami kibice w sondach przeprowadzanych w aplikacji. Najaktywniejsi kibice będą nagradzani unikatowymi gadżetami.

W aplikacji znalazło się również centrum aukcyjne, gdzie licytowane będą wyjątkowe pamiątki i przedsięwzięcia. Przedmiotem pierwszej licytacji jest jeden dzień spędzony z drużyną Ruchu na zgrupowaniu w Kamieniu.
Zachęcamy do pobierania aplikacji i zapoznania się z wszystkimi jej funkcjonalnościami.

Najnowsze

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›

Śląsk Wrocław gra z Caritas Polska

Dwukrotny Mistrz Polski i aktualny wicelider Ekstraklasy, czyli Śląsk Wrocław, wsparł akcję Caritas Polska – Paczka dla Wenezueli ...

Całość ›

STS razem z Meczyki.pl

STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczykipl - największym portalem w Polsce, kompleksowo ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›