Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wystartował program „Tylko Jeden”

Dziesięciu zawodników MMA wystartowało do emocjonującej rywalizacji o kontrakt z federacją KSW warty 200 tysięcy złotych w programie „Tylko Jeden”.

Uczestnicy reality show „Tylko Jeden” wspólnie zamieszkali w jednym domu, każdy z nich walczy o kontrakt warty 200 tyś złotych i angaż w KSW. Ich zmagania stale są śledzone przez kamery, a sam program emitowany jest co piątek na otwartej antenie Polsatu.

W utrzymaniu sportowej formy uczestnikom pomagają trenerzy Łukasz Zaborowski i Marcin Wrzosek, a pierwszych pięć odcinków skończy się pojedynkami. Rywalizacja odbywa się w systemie pucharowym, czyli zwycięzca zostaje, a przegrany odpada. W drugim etapie programu, po wykonaniu dodatkowego zadania, wyłonionych zostanie czterech półfinalistów i jeden rezerwowy. Półfinaliści zawalczą w szóstym odcinku, a dwójka najlepszych zmierzy się ze sobą o główną nagrodę na gali KSW 54 we Wrocławiu.

„Ten program daje możliwość poznania w krótkim czasie trosk młodych i zdolnych chłopaków, którzy nie są popularni. Zobaczymy, z czym walczą na co dzień i z jakimi dylematami się spotykają. To jest kwintesencja tego problemu. Nie wiem, czy „show” jest dobrym słowem, które oddaje te wszystkie emocje. To jest program o wszystkich tych miejscach w życiu fightera, w które dotychczas nie wchodziła kamera” – opisuje program w wywiadzie Maciej Kawulski, współwłaściciel KSW.

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›