Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wyjątkowa koszulka Legii na stulecie niepodległości-

Z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, Legia Warszawa prezentuje limitowaną serię koszulek meczowych w ciemnoczerwono-złotych barwach. Wyjątkowa w historii klubu, pełna symboliki kolekcja będzie dostępna w sprzedaży online już od czwartku, 13 września, od godz. 19:18.

Kolorystyka limitowanej serii strojów meczowych nawiązuje do heroizmu i poświęcenia Polaków w dramatycznej walce o wolną i niepodległą ojczyznę. Na koszulce dominuje barwa ciemnoczerwona, krwista, a symbol Legii – eLka w kółeczku, logo „niepodległa” oraz wszystkie logotypy sponsorskie umieszczone są na koszulce w kolorze złotym, symbolizującym chwałę, dumę i wielkość.

Aby podkreślić wyjątkowy wymiar obchodów stulecia odzyskania przez Polskę niepodległości, do sprzedaży trafi limitowany do 100 sztuk, dostępny wyłącznie online na sklep.legia.com, komplet składający się z białej i czerwonej koszulki w cenie 549 zł. Sprzedaż rozpocznie się w czwartek, 13 września od godz. 19:18.

– “To oryginalny projekt, stworzony specjalnie dla nas przez naszego partnera, firmę adidas” – mówi dyrektor marketingu Legii Warszawa Jerzy Staruchowicz. – “Chcieliśmy, żeby koszulka była z jednej strony nietypowa, ale z drugiej wyraźnie nawiązywała do historycznych, czerwonych kompletów strojów meczowych. Jednocześnie, przez minimalistyczne opakowanie zależało nam na podkreśleniu jej unikatowego wzornictwa i jakości. Wierzymy, że dla naszych kibiców będzie stanowiła niepowtarzalną formę upamiętnienia tak ważnego wydarzenia, jakim jest stulecie odzyskania niepodległości przez naszą ojczyznę.”

Bohaterem kampanii promującej nowy zestaw meczowy jest zawodnik Legii Warszawa Michał Kucharczyk. – “Takiego kompletu meczowego jeszcze nie było. Jestem niezwykle dumny, że mogłem wziąć udział w kampanii promującej nowe, okolicznościowe stroje meczowe – podkreśla pomocnik Mistrza Polski. – “Jako Polak i legionista czuję się szczególnie wyróżniony tym, że mogę zaprezentować kibicom koszulkę, która oprócz nawiązania do barw Legii, symbolizuje tak ważną rocznicę dla Polski.”

Zestaw będzie dostępny w sprzedaży w charakterystycznym opakowaniu – przezroczystej tubie ze złotymi wiekami zaklejonymi specjalnym hologramem. Na górze tuby wygrawerowano symbol Legii – eLkę wraz ze złotą gwiazdką. Na odwrocie wieka znajduje się certyfikat autentyczności wraz z nadrukiem numeru seryjnego. „Historyczność” koszulki podkreśla również logo „niepodległej” oraz nadruk na tubie. W każdym zestawie znajduje się również plakat z sylwetką Michała Kucharczyka w nowej koszulce meczowej oraz voucher na bezpłatną personalizację trykotu w Legia FanStore. Ekskluzywną edycję koszulek promuje hasło „POLSKA!”, w którym w pierwsze trzy litery została graficznie wkomponowana liczba 100.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh