Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wyjątkowa koszulka Legii na stulecie niepodległości-

Z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, Legia Warszawa prezentuje limitowaną serię koszulek meczowych w ciemnoczerwono-złotych barwach. Wyjątkowa w historii klubu, pełna symboliki kolekcja będzie dostępna w sprzedaży online już od czwartku, 13 września, od godz. 19:18.

Kolorystyka limitowanej serii strojów meczowych nawiązuje do heroizmu i poświęcenia Polaków w dramatycznej walce o wolną i niepodległą ojczyznę. Na koszulce dominuje barwa ciemnoczerwona, krwista, a symbol Legii – eLka w kółeczku, logo „niepodległa” oraz wszystkie logotypy sponsorskie umieszczone są na koszulce w kolorze złotym, symbolizującym chwałę, dumę i wielkość.

Aby podkreślić wyjątkowy wymiar obchodów stulecia odzyskania przez Polskę niepodległości, do sprzedaży trafi limitowany do 100 sztuk, dostępny wyłącznie online na sklep.legia.com, komplet składający się z białej i czerwonej koszulki w cenie 549 zł. Sprzedaż rozpocznie się w czwartek, 13 września od godz. 19:18.

– „To oryginalny projekt, stworzony specjalnie dla nas przez naszego partnera, firmę adidas” – mówi dyrektor marketingu Legii Warszawa Jerzy Staruchowicz. – „Chcieliśmy, żeby koszulka była z jednej strony nietypowa, ale z drugiej wyraźnie nawiązywała do historycznych, czerwonych kompletów strojów meczowych. Jednocześnie, przez minimalistyczne opakowanie zależało nam na podkreśleniu jej unikatowego wzornictwa i jakości. Wierzymy, że dla naszych kibiców będzie stanowiła niepowtarzalną formę upamiętnienia tak ważnego wydarzenia, jakim jest stulecie odzyskania niepodległości przez naszą ojczyznę.”

Bohaterem kampanii promującej nowy zestaw meczowy jest zawodnik Legii Warszawa Michał Kucharczyk. – „Takiego kompletu meczowego jeszcze nie było. Jestem niezwykle dumny, że mogłem wziąć udział w kampanii promującej nowe, okolicznościowe stroje meczowe – podkreśla pomocnik Mistrza Polski. – „Jako Polak i legionista czuję się szczególnie wyróżniony tym, że mogę zaprezentować kibicom koszulkę, która oprócz nawiązania do barw Legii, symbolizuje tak ważną rocznicę dla Polski.”

Zestaw będzie dostępny w sprzedaży w charakterystycznym opakowaniu – przezroczystej tubie ze złotymi wiekami zaklejonymi specjalnym hologramem. Na górze tuby wygrawerowano symbol Legii – eLkę wraz ze złotą gwiazdką. Na odwrocie wieka znajduje się certyfikat autentyczności wraz z nadrukiem numeru seryjnego. „Historyczność” koszulki podkreśla również logo „niepodległej” oraz nadruk na tubie. W każdym zestawie znajduje się również plakat z sylwetką Michała Kucharczyka w nowej koszulce meczowej oraz voucher na bezpłatną personalizację trykotu w Legia FanStore. Ekskluzywną edycję koszulek promuje hasło „POLSKA!”, w którym w pierwsze trzy litery została graficznie wkomponowana liczba 100.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›