Wygrywanie przez tankowanie z Lotosem
Lotos wystartował z nową loterią, nagradzając osoby dokonujące zakupy, do promocji swoich działań wykorzystał Kajetana Kajetanowicza, Kamila Stocha i Piotra Żyłę.
Grupa Lotos mocno związana jest z polskim sportem, często promuje się za jego pomocą. Tym razem korporacja zorganizowała specjalną loterię. Każda osoba, która chce z niej uczestniczyć musi dokonać zakupów na stacji, zachować paragon i wysłać sms-a. Cała zabawa nazywa się „wygrywanie przez tankowanie”.
Swoją loterię Lotos promuje korzystając z wizerunku kilka znanych sportowców. Kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz, skoczkowie Kamil Stoch i Piotr Żyła to bohaterowie spotu promującego „wygrywanie przez tankowanie”. Spot ma bardzo rajdowy charakter a jego głównym bohaterem jest Kajetanowicz. Kierowca z oczywistych względów najlepiej pasuje do marki. Kamil Stoch oraz Piotr Żyła to drugoplanowe postacie, Lotosowi jednak zależy żeby w sezonie zimowym skojarzyć się z sportowcami takiego formatu.
Z loterią mozna zapoznać się na specjalnej stronie Grupy Lotos – LINK.
Źródło: Lotos