fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wybrzeże Gdańsk z wsparciem

Beniaminek PGNiG Superligi Wybrzeże Gdańsk przed rozpoczęciem sezonu pozyskało nowego partnera, została nim firma Flowair.

 

Flowair to młoda firma z Trójmiasta, powstała w 2003 roku. Swoje usługi świadczy w zakresie ogrzewania i wentylacji obiektów średnio- i wielko-kubaturowych. Oferta obejmuje energooszczędną wentylację bezkanałową, efektywne kurtyny powietrzne oraz szeroką gamę urządzeń do ogrzewania nadmuchowego.

 

– Ważnym punktem przed podjęciem decyzji o sponsoringu drużyny był fakt, że członkowie zarządu od lat interesują się szczypiorniakiem, a dyrektor zarządzający firmy – Pan Maciej Ośka – miał przyjemność być zawodnikiem GKS Wybrzeże, gdy to świeciło swoje sukcesy w postaci Mistrzostw Polski w latach 2000 i 2001. Znając osoby, które tworzą obecny klub i kibicując  im, FLOWAIR chce „dorzucić własną cegiełkę” – czytamy w oświadczeniu FLOWAIR.

 

Warunki współpracy nie zostały ujawnione.

 

Źródło: Wybrzeże Gdańsk

Najnowsze

Energo-Kontrol sponsorem telewizji klubowej Zagłębia Lubin

Energo-Kontrol został nowym sponsorem telewizji klubowej Zagłębia Lubin Zagłębie Lubin pozyskało nowego partnera, którym została ...

Całość ›

Daniel Gołda wiceprezesem Wisły Kraków SA

Podczas Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Wisły Kraków SA Daniel Gołda został powołany na stanowisko wiceprezesa zarządu ...

Całość ›

Kanał na You Tubie sponsorem AZS UMCS Lublin

Naukowy Bełkot AZS UMCS Lublin – w nowym sezonie pod taką nazwą będzie występowała drużyna koszykówki mężczyzn w rozgrywkach ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Energo-Kontrol sponsorem telewizji klubowej Zagłębia Lubin
#sponsoringsport #zaglebielubin #tv https://t.co/I1sSw3enYW

Daniel Gołda wiceprezesem Wisły Kraków SA.
#sponsoringsport #wislakrakow #pilkanozna https://t.co/G0lzJgYbYP