fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wybrzeże Gdańsk z wsparciem

Beniaminek PGNiG Superligi Wybrzeże Gdańsk przed rozpoczęciem sezonu pozyskało nowego partnera, została nim firma Flowair.

 

Flowair to młoda firma z Trójmiasta, powstała w 2003 roku. Swoje usługi świadczy w zakresie ogrzewania i wentylacji obiektów średnio- i wielko-kubaturowych. Oferta obejmuje energooszczędną wentylację bezkanałową, efektywne kurtyny powietrzne oraz szeroką gamę urządzeń do ogrzewania nadmuchowego.

 

– Ważnym punktem przed podjęciem decyzji o sponsoringu drużyny był fakt, że członkowie zarządu od lat interesują się szczypiorniakiem, a dyrektor zarządzający firmy – Pan Maciej Ośka – miał przyjemność być zawodnikiem GKS Wybrzeże, gdy to świeciło swoje sukcesy w postaci Mistrzostw Polski w latach 2000 i 2001. Znając osoby, które tworzą obecny klub i kibicując  im, FLOWAIR chce „dorzucić własną cegiełkę” – czytamy w oświadczeniu FLOWAIR.

 

Warunki współpracy nie zostały ujawnione.

 

Źródło: Wybrzeże Gdańsk

Najnowsze

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze

Fortuna rzuca wyzwanie wszystkim fanom drużyn występujących w pierwszej lidze Za każdego kibica, który między 19 a 28 października ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze.
#sponsoringsport #fortuna #1liga https://t.co/cyTD5ou13w

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4