Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wybrzeże Gdańsk uruchamia własną tarczę antykryzysową

Klub piłki ręcznej Wybrzeże Gdańsk chce pomóc przedsiębiorcą i tworzy własną tarczę antykryzysową i zachęca do współpracy.

Wybrzeże Gdańsk w myśl swojej strategii chce pomóc i wspierać swoich sponsorów i partnerów. Teraz chce również pomóc firmom, które nie wspierały Wybrzeża, a jak nigdy wcześniej potrzebują reklamy i rozgłosu na temat swoich usług i produktów. Klub przygotował specjalną Tarczę Kryzysową Wybrzeża Gdańsk.

“Zdajemy sobie sprawę, że sytuacja w jakiej się wszyscy znaleźliśmy nie jest łatwa. Każdy z nas odczuwa skutki pandemii Koronawirusa. Powoli widzimy jednak światło w tunelu i rozpoczynamy przygotowania do sezonu 2020/2021. Jednak chcemy pomóc tym wszystkim firmom, które wracają do pracy i jak nigdy wcześniej potrzebują teraz klientów. Dlatego wykorzystując narzędzia jakie posiadamy, chcemy pomóc stanąć im na nogi, rozreklamować, a dodatkowo może zainteresować ich współpracą sponsoringową z naszym klubem w przyszłości. My nasz sezon rozpoczniemy pewnie gdzieś we wrześniu, dlatego jesteśmy gotów pomóc tym firmom teraz, a na płatność chwilę poczekać. Wierzę, że dzięki temu nawiążemy nowe relacje biznesowe i wspólnie odniesiemy sukces.” – powiedział Krystian Plech, Dyrektor ds. marketingu TORUS Wybrzeże Gdańsk.

Co Wybrzeże oferuje w ramach Tarczy Antykryzysowej:

  • stworzy film promocyjny firmy lub marki o długości od 50-90 sekund.
  • umieści post na naszym Facebooku, a także Instagramie.
  • do skorzystania z usług przekaże 5 podwójnych zaproszeń na dowolny mecz sezonu 2020/2021 (z wyjątkiem meczów z PGE Vive Kielce, Orlen Wisłą Płock i Azotami Puławy).
  • wyśle ofertę firmy do swoich sponsorów.
  • dla firm posiadających profil na Instagramie opublikuje i ulokuje firmę/produkty w instastory.
  • umieści specjalny baner z logotypami Wszystkich sponsorów, którzy skorzystali z Tarczy Antykryzysowej v.WG, na wejściu na halę podczas wszystkich meczów w sezonie 2020/2021 PGNiG Superligi.
  • konsultacje klubowego działu marketingu.

Koszt:

  • 1000,00 złotych netto – jednak firma zapłaci w dogodnym i wybranym przez siebie terminie, jednak nie później niż 31 grudzień 2020 roku!

Najnowsze

Już w listopadzie autobiografia Tomasza Hajto

Już w listopadzie ukaże się autobiografia Tomasza Hajty, książka pt "Tomasz Hajto Ostatnie rozdanie Autobiografia" Nie sposób ...

Całość ›

Wolverhampton Wanderers F.C. współpracują z Tezo

Wolverhampton Wanderers FC potwierdziło, że Tezo zostało pierwszym oficjalnym partnerem klubu w dziedzinie słuchawek Podczas sezonu ...

Całość ›

Browary Perła na dłużej z AZS UMCS Lublin

Perła – Browary Lubelskie SA po raz kolejny będzie wspierać drużyny ligowe AZS UMCS Lublin Współpraca obejmuje ekipy koszykarek ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Już w listopadzie autobiografia Tomasza Hajto.

#sponsoringsport #lechpoznan #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/juz-w-listopadzie-autobiografia-tomasza-hajto/

Wolverhampton Wanderers F.C. współpracują z Tezo.

#sponsoringsport #tezo #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/wolverhampton-wanderers-f-c-wspolpracuja-z-tezo/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.