Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Współpraca Lecha Poznań ze Stigą przedłużona

Lech Poznań przedłuża współpracę z firmą STIGA, renomowanym producentem nowoczesnych narzędzi ogrodniczych. Nowa umowa obowiązuje do czerwca 2027 roku.

W ramach wieloletniej współpracy logotyp STIGA od dawna towarzyszy kibicom na Enea Stadionie, będąc widocznym w wielu miejscach poznańskiego obiektu podczas rozgrywanych meczów. Teraz, w ramach rozwinięcia dotychczasowej umowy, logo marki pojawi się również na tylnej części spodenek zawodników Kolejorza, a także na oficjalnej ściance sponsorskiej, wykorzystywanej podczas wywiadów oraz transmisji telewizyjnych.

Współpraca między STIGA a Lechem Poznań, trwająca od kilkunastu lat, to przykład synergii opartej na wspólnych wartościach – pasji do doskonałości, dążeniu do sukcesu i zaangażowaniu w ciągły rozwój. Siedziba renomowanego producenta nowoczesnych narzędzi ogrodniczych, zlokalizowana jest w podpoznańskim Baranowie, dodatkowo wzmacnia więzi z regionem i klubem, który jest prawdziwą dumą Wielkopolski. Przedłużenie partnerstwa to naturalny krok w budowaniu jeszcze silniejszych relacji z Kolejorzem, klubem o bogatej tradycji i wielkich sportowych osiągnięciach.

„Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy kontynuować naszą współpracę z Lechem Poznań, klubem, który nie tylko dominuje na boiskach, ale także inspiruje rzesze kibiców w całej Polsce. Jako sponsor techniczny, STIGA wnosi do tego partnerstwa także swoje doświadczenie i nowoczesne rozwiązania dla dbania o tereny zielone, wspierając klub w dążeniu do kolejnych triumfów. Lech Poznań to symbol ambicji i wytrwałości, wartości, które są bliskie naszej marce. Wierzymy, że ta współpraca będzie źródłem wzajemnych sukcesów i przyczyni się do dalszego umacniania pozycji obu stron” – mówi Łukasz Grzankowski, Dyrektor ds. marketingu i e-commerce w STIGA Polska.

„Podobnie, jak nasz sponsor, i my bardzo cieszymy się z kontynuowania tej długoletniej współpracy. Dziękujemy za zaufanie i możliwość wspólnego zapisywania dalszych kart historii sukcesów. Cieszymy się również z tego, że cały czas rozwijamy te nasze wspólne działania. Warto tutaj podkreślić, że od tego sezonu logo marki poza obecnością w przestrzeniach stadionu czy w naszych social mediach, będzie widoczne również na spodenkach zawodników” – dodaje Marlena Zimowska z działu B2B Lecha Poznań.
Przedłużenie umowy sponsorskiej to nie tylko kontynuacja dotychczasowych działań, ale także wdrożenie najnowszych rozwiązań ogrodniczych oraz nowe możliwości wspólnych inicjatyw promocyjnych i reklamowych, które jeszcze bardziej zbliżą markę STIGA do kibiców Lecha Poznań. Obie strony z optymizmem patrzą w przyszłość, gotowe do wspólnego tworzenia kolejnych rozdziałów w historii wielkopolskiego sportu.

Najnowsze

Lidl Polska wspiera sport kobiet

Lidl z okazji UEFA Women’s EURO 2025 zainicjowała kampanię marketingową „Never stop growing” celebrującą siłę kobiet oraz ...

Całość ›

Naftoremont-Naftobudowa Sponsorem Głównym Wisła Handball Academy

Naftoremont-Naftobudowa dołącza do rodziny SPR Wisły Płock jako Sponsor Główny Wisła Handball Academy Nowa umowa przewiduje ...

Całość ›

Votum Finance Help sponsorem głównym Miedzi

Spółka Votum Finance Help, wchodząca w skład Grupy Kapitałowej VOTUM, będzie sponsorem głównym Miedzi Legnica w sezonie ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›