Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie „biało-niebieskiej” kuźni talentów.

Największy pracodawca w regionie do wsparcia Akademii Sportu powrócił przed rokiem, przekazując środki na realizację programów szkolenia czy finansując stypendia sportowe dla młodzieży trenującej w „biało-niebieskich” barwach. Po roku współpraca została oceniona pozytywnie, a wsparcie zwiększone.

– „Michelin Polska Sp. z o.o. od lat wspiera inicjatywy skierowane do dzieci i młodzieży nieprofesjonalnie uprawiających sport. Jesteśmy sponsorem dziecięcych i młodzieżowych sekcji szermierki, judo, koszykówki, rugby, łyżwiarstwa i wielu innych. A piłka nożna jest chyba najczęściej i najliczniej uprawianym przez dziewczęta i chłopców sportem. Chcemy, żeby jak najwięcej chętnych mogło skorzystać z możliwości jakie daje Fundacja Akademia Sportu Stomil Olsztyn, dlatego postanowiliśmy w kolejnym roku kontynuować współpracę sponsorską pomiędzy Michelin Polska Sp. z o.o. i Akademią. Wierzymy, że dzięki tej współpracy młodzież z naszego Regionu będzie mogła rozwijać swoje zainteresowania sportowe pod fachowym okiem trenerów z Akademii” – powiedział Grzegorz Wojasiński, dyrektor ds. Public Affairs Michelin Polska sp. z o.o.

Na mocy podpisanej umowy zawodnicy Akademii Sportu Stomil Olsztyn przez kolejny rok będą występować w rozgrywkach z logotypem Michelin, który pozostanie również obecny na olsztyńskim stadionie oraz materiałach promocyjnych Akademii.

Najnowsze

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›

Kraków gospodarzem pierwszych w historii Mistrzostw Europy Ninja

Kraków stanie się europejską stolicą sportów przeszkodowych Od 14 do 16 listopada 2025 roku w Hali 100-lecia KS Cracovia 1906 ...

Całość ›

KNAPTRANS sponsorem KŻ Orzeł Łódź

Do grona sponsorów Klubu Żużlowego Orzeł Łódź w sezonie 2025 dołączyła firma Knaptrans sp z oo Firma Knaptrans posiada 30 lat ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›