Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wspólna akcja Lecha i Jagiellonii na św. Marcina

Lech Poznań oraz Jagiellonia we wspólnej akcji poczęstują mieszkańców Białegostoku tradycyjnymi, poznańskimi rogalami.

W niedzielę około 14:00, na rynku Kościuszki, przy hotelu Cristal w Białymstoku, przedstawiciele Lecha i Jagiellonii poczęstują pięciuset mieszkańców Podlasia świeżymi, wypieczonymi wcześnie rano w Poznaniu, rogalami świętomarcińskimi. Później, w trakcie przerwy meczu na stadionie przy ul. Słonecznej zaproszą kibiców do konkursu „wkręcania rogali”. W nagrodę oczywiście naręcze wielkopolskich pyszności i zaproszenie dla dwóch osób na weekend w mieście Kolejorza przy okazji kolejki rewanżowej pomiędzy współpracującymi przy akcji klubami.

“Jesteśmy bardzo podekscytowani tym, że realizujemy nasz projekt z Jagiellonią i chyba jako pierwsi w Polsce. Dotąd nie zdarzało się przecież, żeby kluby w jakiejkolwiek dyscyplinie promowały swoje regiony na terenie ligowych rywali. Oczywiście na boisku byliśmy i będziemy dla siebie konkurencją, ale poza nim jej dla siebie nie stanowimy. Dlatego ponad wszelkimi podziałami chcemy zarazić białostocczan miłością do rogali świętomarcińskich, a także pomysłem, że warto odwiedzić Poznań i spróbować wielu innych naszych specjałów. Jesteśmy przekonani, że sport to znakomita platforma do promocji wielu sfer życia i pozytywnych emocji” – mówi rzecznik Kolejorza.

– “Cieszymy się bardzo, że w naszym mieście odbędzie się pierwsza tego typu akcja. I pomimo, ze Jagiellonia i Lech są tego dnia rywalami na boisku, to jestem przekonana, że mieszkańcy naszego miasta, nasi Kibice, z dużą przyjemnością spróbują tradycyjnego, poznańskiego wypieku” – mówi Agnieszka Klim, dyrektor marketingu Jagiellonii Białystok. – “Jesteśmy regionem, który jest wielokulturowy, a co za tym idzie, także mamy znakomite tradycyjne potrawy. Dziś żartujemy, że przyjmujemy gości z ‘własnym koszykiem’, co nie jest typowe na Podlasiu, bo przecież słyniemy z gościnności. Dlatego mamy nadzieję, że przy okazji najbliższego meczu w Poznaniu będziemy mogli odwdzięczyć się klubowi i kibicom Lecha i zaprosić na podobną degustację. Przy okazji zachęcamy również inne kluby do tego typu inicjatyw” – dodaje.

Za organizację akcji odpowiadają Lech Poznań i Jagiellonia Białystok. Inicjatywę wsparła Cukiernia Koperski i Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.

Najnowsze

Śląsk Wrocław z drużyną blind footballu

Śląsk bierze pod swoje skrzydła drużynę blind footballu Wrocławscy zawodnicy piłki nożnej dla niewidomych będą teraz występować ...

Całość ›

Agnieszka Roszkiewicz nowym sekretarzem generalnym PZZ

Od 1604 funkcję sekretarza generalnego Polskiego Związku Zapaśniczego objęła Agnieszka Roszkiewicz, która zastąpiła na tym ...

Całość ›

PZBuk Oficjalnym Bukmacherem polskiej koszykówki

Marka Polskie Zakłady Bukmacherskie PZBuk została Sponsorem Oficjalnym oraz Oficjalnym Bukmacherem Energa Basket Ligi kobiet i ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›