Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wspieraj swój klub z Columbusem

Fani piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, ale też rugby czy tenisa stołowego, mogą zostać sponsorami swojej ulubionej drużyny, dołączając do akcji “Wspieraj swój klub” organizowanej przez Columbus.

W ramach ogólnopolskiego programu, stworzonego przez Columbus, określony procent ze sprzedaży fotowoltaiki zostanie przekazany na rzecz wybranych klubów sportowych.

Do programu mogą dołączyć zarówno osoby prywatne, zainteresowane zamontowaniem fotowoltaiki w swoim domu, jak i przedsiębiorcy, zdecydowani na instalacje np. na powierzchniach biurowych czy magazynowych. W przypadku klientów indywidualnych Columbus przekaże 5 proc. wartości instalacji wybranemu klubowi, natomiast jeśli klientem jest podmiot gospodarczy, jego ulubiona drużyna otrzyma 3 proc. wartości umowy.

„Rynek fotowoltaiki w Polsce jest obecnie najszybciej rozwijającym się ze wszystkich sektorów OZE” – komentuje Łukasz Jaronik, Dyrektor Marketingu Columbus. – „Widzimy to m.in. po stale rosnącej liczbie naszych klientów, wśród których są przecież fani różnych sportów. Dzięki zgłoszeniu się do naszego programu, mogą oni realnie wesprzeć swoją ulubioną drużynę, nie ponosząc przy tym żadnych nakładów finansowych.”

Do obsługi akcji powstała dedykowana strona internetowa wspierajswojklub.pl, za pomocą której osoby zainteresowane mogą uzyskać ofertę od firmy Columbus, a w przypadku decyzji o zakupie fotowoltaiki – wybrać klub, na rzecz którego chcą przekazać część wartości umowy. W serwisie znajduje się gotowa lista drużyn sportowych, która będzie sukcesywnie poszerzana o kluby zgłoszone przez kibiców lub działaczy sportowych. Co istotne, nie ma tu żadnych ograniczeń w zakresie dyscyplin.

„Program przetestowaliśmy w łódzkich klubach piłkarskich Widzew Łódź i ŁKS Łódź, gdzie uzyskał bardzo pozytywny oddźwięk” – dodaje Łukasz Jaronik. – „Kibice mają wielką satysfakcję z tego, że przy okazji wymiany źródła energii stają się jednocześnie sponsorami swoich ulubionych drużyn.”

Columbus Energy S.A. to obecnie największy dostawca usług na rynku instalacji fotowoltaicznych w Polsce. Spółka oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu energii odnawialnej dla gospodarstw domowych i biznesu oraz realizuje długoterminowe inwestycje w farmy fotowoltaiczne. Firma wyznacza standardy jakości, stawia na nowoczesną technologię i troszczy się o klienta na wszystkich etapach realizacji. Columbus Energy S.A. jest notowany na rynku NewConnect. Coroczny, dynamiczny wzrost przychodów Spółki plasuje ją wśród największych udziałowców rynku instalacji fotowoltaicznych w Polsce.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›