Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

#WróćDoGry! – Śląsk Wrocław wspiera lokalny biznes

Śląsk Wrocław wspiera lokalne firmy, w ramach akcji #WróćDoGry, udostępni lokalnym przedsiębiorcom swoje przestrzenie reklamowe za symboliczną złotówkę.

Z powodu pandemii COVID-19 wrocławskie i dolnośląskie firmy napotykają wiele problemów. Śląsk Wrocław przygotował dla nich nową formę wsparcia. Klub rozpoczyna kampanię #WróćDoGry, w ramach której udostępni lokalnym przedsiębiorcom swoje przestrzenie reklamowe za symboliczną złotówkę.

Walka z rozprzestrzenianiem się koronawirusa niesie za sobą ograniczenia, na skutek których prowadzenie firmy staje się dziś olbrzymim wyzwaniem. Akcja #WszyscyZaŚląskiem polegająca na wspieraniu klubu poprzez zakup voucherów dowodzi, że w trudnych chwilach WKS może liczyć na swoich kibiców. W geście solidarności Śląsk Wrocław – największy klub sportowy w regionie, łączący różne środowiska – pomoże teraz lokalnym przedsiębiorcom dotrzeć do klientów bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

„Nasz pomysł wynika z poczucia odpowiedzialności. Śląsk Wrocław ma szczególne, emocjonalne znaczenie dla lokalnej społeczności i za swój obowiązek postrzegamy angażowanie się w ważne sprawy i troskę o nasze otocznie – również otoczenie biznesowe. Chcemy wyciągnąć pomocną dłoń do przedsiębiorców, umożliwiając im reklamę za naszym pośrednictwem. Mamy głęboką nadzieję, że w ten sposób przekażemy im impuls do dalszej działalności i być może zbudujemy długotrwałe, wartościowe relacje” – podkreśla Michał Mazur, dyrektor marketingu i promocji Śląska Wrocław.

Akcja #WróćDoGry skierowana jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z Wrocławia i z Dolnego Śląska, odznaczających się wysoką wrażliwością i rodzinnym charakterem. Śląsk Wrocław w tym trudnym czasie udostępni za symboliczną złotówkę swoje przestrzenie reklamowe on-line (m.in. stronę internetową, social media), a po wznowieniu rozgrywek także ekspozycję na nośnikach reklamowych na Stadionie Wrocław podczas meczów PKO Ekstraklasy (konieczne będzie jedynie jednorazowe pokrycie kosztów produkcji reklamy).

Przedsiębiorcy mogą zgłaszać się do klubu mailowo: marketing@slaskwroclaw.pl. Liczba miejsc reklamowych jest ograniczona, decydować będzie kolejność zgłoszeń. Śląsk przyjmuje zgłoszenia do 13 maja.

Najnowsze

Maciej Handwerker Prezesem Odry Wodzisław

W Odrze Wodzisław doszło do nagłej zmiany Prezesa, z tej funkcji zrezygnował Marcin Piwoński, który objął funkcję Wiceprezydenta ...

Całość ›

Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle rozpoczęła współpracę z firmą WERON

Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle rozpoczęła współpracę z firmą WERON, oficjalnym dystrybutorem produktów marki NAMEDSPORT w ...

Całość ›

Świątek na okładce gry

Iga Świątek co chwilę trafia na pierwsze strony sportowych i lifestyleowych pism, a teraz zaliczy swój okładkowy debiut w świecie ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›