Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

WOWP pozostaje sponsorem strategicznym Akademii Widzewa

Przedstawiciele OSK „Tylko Widzew” podpisali z Klubem umowę, na mocy której Wielka Orkiestra Widzewskiej Pomocy pozostanie sponsorem strategicznym Akademii Widzewa w sezonie 2021/2022.

Wielka Orkiestra Widzewskiej Pomocy (WOWP) to inicjatywa Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Kibiców „Tylko Widzew” mająca na celu wspieranie finansowe Klubu. Przekazywane przez fanów na rzecz WOWP środki finansowe przeznaczane są na potrzeby Akademii Widzewa – służą m.in. finansowaniu zakupu sprzętu, opłat za boiska, kosztów obozów czy pokrywania składek członkowskich za młodych zawodników, których na to nie stać. Od 2017 r. dzięki fanom wspierającym Wielką Orkiestrę Widzewskiej Pomocy do klubu trafił już ponad 1 mln zł.

Od kilku lat WOWP jest sponsorem strategicznym Akademii Widzewa – w środę 21 lipca przedstawiciele OSK „Tylko Widzew” podpisali z zarządem Klubu umowę, na mocy której współpraca ta będzie kontynuowana również w sezonie 2021/2022. Logo WOWP znajdzie się na koszulkach meczowych grup młodzieżowych Widzewa, będzie eksponowane na obiekcie treningowym przy ul. Małachowskiego, w klubowych mediach i materiałach marketingowych.

– „Współpraca z OSK „Tylko Widzew” to dla Akademii Widzewa bezcenne wsparcie, pokazujące, jak bardzo fani czerwono-biało-czerwonych troszczą się o przyszłość Klubu. To właśnie Akademia i kolejne pokolenia utalentowanych piłkarzy powinny być jednym z jego fundamentów” – mówi Michał Rydz, wiceprezes Widzewa Łódź.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›