Wolverhampton Wanderers F.C. współpracują z Tezo
Wolverhampton Wanderers F.C. potwierdziło, że Tezo zostało pierwszym oficjalnym partnerem klubu w dziedzinie słuchawek.
Podczas sezonu 2020/21 Wolverhampton będzie ściśle współpracować z Tezo, innowacyjną firmą akustyczną, która połączyła autorskie technologie z głęboką wiedzą branżową, aby zrewolucjonizować sposób, w jaki ludzie słuchają.
Aby uczcić rozpoczęcie współpracy, Tezo zaprezentowało szereg wkładek dousznych z motywem Wilków, które są teraz dostępne na stronie klubu.
Marka Tezo powstała z przekonania, że słuchanie jest ważne, a także z odwagi zmiany status quo. Dzięki nowatorskiemu laboratorium badawczo-rozwojowemu odpowiedzialnemu za rozwój produktów i wzornictwo przemysłowe w oparciu o kompleksowe spostrzeżenia konsumentów, Tezo jest zaangażowane w dostarczanie najwyższego poziomu satysfakcji użytkowników.
Russell Jones, dyrektor generalny Wolves ds. Marketingu i rozwoju handlowego, powiedział: – „Od chwili, gdy spotkaliśmy zespół Tezo, byliśmy pod ogromnym wrażeniem ich ambitnych planów rozwoju w Europie i Chinach.” Jones dodał: – „Uwielbialiśmy również jakość i innowacyjność ich produktów. Jako klub pretendentów innowacje i rozwój są kluczowymi elementami DNA Wilków, dlatego cieszymy się, że możemy uzgodnić warunki partnerstwa.
W ramach partnerstwa nasz zespół e-sportowy skorzysta z dedykowanych produktów Tezo do gier, a także udostępnimy fanom wspólne markowe słuchawki Bluetooth za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. W imieniu wszystkich w Wolves, chciałbym powitać Tezo w grupie Wolves”.
Dyrektor naczelny Tezo, Tingxuan Peng, dodał: – „Jesteśmy bardzo szczęśliwi mogąc ogłosić globalne partnerstwo pomiędzy Tezo i Wolves. Jako nowicjusz w Premier League, klub miał doskonałe występy w ostatnich sezonach, a ekspansja fanów na całym świecie również była całkiem udana.”
– „Tezo – pionier w dziedzinie słuchawek, po partnerstwie z Wolves jeszcze bardziej wzmocni międzynarodowy poziom marki i zapewni konsumentom lepsze produkty i usługi”.