Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Województwo lubelskie podpisało umowę o współpracy z PZKosz

Wzeszłym tygodniu w Lublinie odbyła się konferencja prasowa, podczas której podpisano umowę o współpracy Województwa Lubelskiego z Polskim Związkiem Koszykówki.

To pierwsza tego typu umowa samorządu z federacją. Jej wartość to ponad 1,2 mln złotych brutto. Będzie obowiązywała do końca listopada 2020 roku.

W konferencji uczestniczyli: Marszałek Województwa Lubelskiego Jarosław Stawiarski, wicemarszałek Dariusz Stefaniuk, Prezes PZKosz Radosław Piesiewicz oraz wiceprezes Marek Lembrych.

Współpraca województwa lubelskiego z PZKosz ma na celu stworzenie możliwości zaprezentowania potencjału Lubelszczyzny wśród uczestników i kibiców kadry, a także przedstawicieli regionalnych, krajowych i międzynarodowych mediów w ramach występów organizowanych przez Polski Związek Koszykówki. Chodzi m.in. o zbliżające się Mistrzostwa Świata w Chinach (31 sierpnia – 15 września br.). Według wstępnych szacunków, mecz polskiej reprezentacji z gospodarzami (2 września br.) obejrzy w Chinach i przed telewizorami na całym świecie blisko 800 milionów kibiców.

– “Uważam, że powinniśmy promować nasze województwo, nie tylko poza jego granicami, ale także na świecie. Mamy tu zarówno ekologiczne rolnictwo, jak i kilka dużych firm. Ważna dla rozwoju regionu jest również droga S17 Via Carpatia. To nasze okno na Polskę i całą Europę, i wielka szansa na pozyskanie potencjalnych inwestorów. Promocja poza granicami Polski to – moim zdaniem – prawdziwy marketing gospodarczy” – przekonywał Marszałek Województwa Lubelskiego Jarosław Stawiarski.

Warto podkreślić, że środki przeznaczone na umowę z PZKosz nie pochodzą z budżetu województwa, ale z funduszy unijnych w ramach działania Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego. Już wkrótce portal gospodarczy województwa będzie posiadał chińską wersję.

– “To pierwsze tego typu porozumienie naszej federacji z jednostką samorządową. Logo województwa lubelskiego na strojach kadry będzie jednym z trzech logotypów jakie są dopuszczone przez organizatorów mistrzostw świata. Cieszę się, że województwo lubelskie daje przykład wszystkim innym regionom jak można się promować w świecie poprzez sport” – mówił prezes PZKosz Radosław Piesiewicz.

W ramach współpracy ze związkiem, 21 sierpnia w Lublinie odbędzie się mecz towarzyski z reprezentacją Holandii.

Umowa z PZKosz została zawarta na czas Mistrzostw Świata Chiny 2019, kwalifikacji do Mistrzostw Europy 2021 oraz meczów towarzyskich odbywających się w Polsce. Jej wartość to 1 230 000 zł brutto.

Najnowsze

Energa zwiększa wsparcie dla ampfutbolistów

Energa z Grupy ORLEN przedłużyła o trzy lata umowę o współpracy z Reprezentacją Polski dla piłkarzy grających w Amp Futbol Polska ...

Całość ›

Gala Heraklesy 2020 z transmisją w Polsacie Sport Extra

Już 13 lutego rozdane zostaną Heraklesy, najważniejsze nagrody branży mieszanych sztuk walki w Polsce Transmisję z tego wydarzenia ...

Całość ›
Raporty

Lech ponownie najbardziej medialny

Lech Poznań trzeci miesiąc z rzędu był najbardziej medialnym klubem piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy W grudniu „Kolejorzowi” po ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.